Jump to content
Tor

Dagens Glade

Recommended Posts

Tok på lille skatten nattpose med seler i dag... fikk kjempevondt av henne, hun som pleier å sove på siden, men ikke kunne det pga selene, men hun sovnet mye raskere i dag. Kan være tilfeldig, men det vil tiden vise. Flinke jenta mi og flinke mamma som ikke gikk på veggen :)

Fortsetter under...

Guest =xXx=
DayTime8e1ivg

Lager første maten min nå :D

Få høre litt åssen den funka;)

Annonse

Guest =xXx=
Tok på lille skatten nattpose med seler i dag... fikk kjempevondt av henne, hun som pleier å sove på siden, men ikke kunne det pga selene, men hun sovnet mye raskere i dag. Kan være tilfeldig, men det vil tiden vise. Flinke jenta mi og flinke mamma som ikke gikk på veggen :)

Enig, flink mamma som ikke klikker når småttisen gråter. Det er en prøvelse. Good on you:)

Få høre litt åssen den funka;)

Bare andre gangen jeg bruker den, og jeg spiser ganske kjedelig i ukedagene. Vet ikke hvor mye jeg får testet den i morgen, for da skal jeg hjelpe gourmethuset på messe :)

Men om du kjenner til TM31 kan jeg fortelle om forskjellene om du vil. Mye nytt og kult :D

Enig, flink mamma som ikke klikker når småttisen gråter. Det er en prøvelse. Good on you:)

Nei på at jeg ikke gikk på veggen av å høre henne være lei seg... Vondt i mammahjertet! </3

Guest =xXx=
Bare andre gangen jeg bruker den, og jeg spiser ganske kjedelig i ukedagene. Vet ikke hvor mye jeg får testet den i morgen, for da skal jeg hjelpe gourmethuset på messe :)

Men om du kjenner til TM31 kan jeg fortelle om forskjellene om du vil. Mye nytt og kult :D

Kjenner ikke så mye til dette, men på utkikk etter noe brukanes. Er ganske så kjedelig i kostholdet selv.

Dagens glade: Hadde en "helvetes uke" pga langvarig underskudd og kjip stemning pga det, men idag er det refeed! Fikk noja når jeg gikk opp nesten 2kg i starten av uka (jeg har jukset litt med kalorier et par-tre dager nemlig), men idag veide jeg inn på 79.9. (< 81.7).

Phew. Jeg har ikke føkka til noe med de små utskeilsene mine :p Mildt sagt lettet.

Fitnesslivet, ass. Er ikke for alle :D

Annonse

Halloween-festen i går ble kjempekjekk ^^, Koselig vors, en kjekk tur ut på byen hvor ei av de andre fra samme festen vant pris for beste kostyme på utestedet vi dro på, og nerde-nach med bl.a. Star Wars og Dr. Who skravling med kjendis :D

Hjemme kl. 4 i natt, i seng litt før halv fem = sov til 15.30 :whistle:

Halloween-festen i går ble kjempekjekk ^^, Koselig vors, en kjekk tur ut på byen hvor ei av de andre fra samme festen vant pris for beste kostyme på utestedet vi dro på, og nerde-nach med bl.a. Star Wars og Dr. Who skravling med kjendis :D

Hjemme kl. 4 i natt, i seng litt før halv fem = sov til 15.30 :whistle:

Du.... Det er en halvtimes tomrom du ikke har gjort rede for :D