Jump to content
Tor

Dagens Glade

Recommended Posts

Fortsetter under...

Guest =xXx=

Veslejenta mi fyller 20 i dag. Student og greier, også er det noe med at hun selv er fornøyd med at hun kan kjøpe sprit… Mheh? Kanskje denne skulle ligget på dagens negative…

Guest =xXx=

Oppdaget at jeg skal legge til 20 kg på beinpressmaskinen. Regnet ut at jeg presset 217,5 i widowmaker'n på x-size programmet, inntil personalet på gymmen sa at det var 20 kg i presset uten vekter. Så da er det 237,5 kg. Hjelper på selvfølelsen til Stilken med beinstørrelse som lever opp til kallenavnet;)

Annonse

Jeg føler meg rett og slett bra for tiden.Klær sitter bedre, jeg blir ikke like lett sliten, og selv om jeg ikke har gått ned stort , så føles kroppen langt mer awesome i det siste enn den har gjort... Ever, og jeg innbiller meg at jeg ser bedre ut og. Ikkefeil<3

1/4 ferdig med gjennomlesing av min egen lille roman!! er så lenge siden keg begynte at jeg har glemt mye, koser meg faktisk litt mens jeg leser! post-4223-14440990460559_thumb.jpg

(Ja, det er to feil der. Jeg har rettet opp i dem nå, så det er virkelig ikke nødvendig å påpeke;))

brownies med karamell-lag på toppen?

[ATTACH]152857[/ATTACH]

Trenger ikke engang se bildet for å vite at det blir awesome.

Kopiert fra dagens logging:

"Dagens økt ble nok ei fin ei :) Og underveis i økta hadde jeg en skikkelig herlig "opplevelse". Den sista tida har ikke ting endret seg noe særlig når det gjelder vekt, cm eller ting som synes på bilder. Men når jeg sto foran speilet underveis i treninga under forskjellige øvelser ble jeg virkelig glad av å se i speilet. Ting ser likt ut som før men jeg ser på kroppen min med et helt annet blikk. Nå la jeg ikke merke til det lille ekstra fettet på magen eller det som er litt slapt her og der. Nå la jeg merke til musklene som jobbet og hvor bra jeg syntes jeg selv så ut når jeg virkelig tok i for å få til "bare en rep til". Og jeg elska det :D "

Annonse

Guest

Stikker fra jobb om en times tid og går rett ut og prøver lykken med fluestanga. Det blir fantastisk å komme seg ut i det fine været :)

To schvære fine lammelår, til tretti kroner kiloen. Middag sikret for den neste måneden.

Eller ihvertfall frem til 4.november,da er det and på "tilbud"

Frossen and, SEK 39,90/kg

hqdefault.jpg