Jump to content
Tor

Dagens Glade

Recommended Posts

Fortsetter under...

Jeg er veldig for vanlig, uansett om en har behov for gainz eller ei ;)

Ja jeg og :) Gidder ikke alle de dyre ingrediensene som må til for å lage noe så simpelt som BOLLER.

Annonse

Ja jeg og :) Gidder ikke alle de dyre ingrediensene som må til for å lage noe så simpelt som BOLLER.

nettopp! Hvis en absolutt "må" spise boller hver dag, så kan en jo vurdere det men ... heller nyte the real deal en gang innimellom enn å venne seg til å spise sunnifisert godis hver eneste dag :)

HERREGUD HVORFOR KLARER JEG IKKE Å FÅ DE RIKTIG VEI!!!!!!

Vanlig problem. Legg opp på en online bildetjeneste først, så får man som regel fikset på headere og sånt.

pakke fra rogue !

1_zps9dc4b5ad.jpg

jeg elsker pakker! et sett av 1,25kg, 2,5kg, 5kg, 10kg og 20kg

stanga bør være like rundt hjørnet, også må jeg snekre sammen en benk.

deretter trenger jeg et frittstående pullup/benkpress stativ som ikke tar så altfor stor plass.

nå blir det hjemmegym på meg :)

Sitter sprengt og sliten i sofakroken. Men på en god måte Jogget 6 km, hadde en time med hardcore yoga, har spist en halv hjemmelaget pizza og Bounty Muffins mens vi har kost oss med filmen Horns.

Nå skal bare magen få fordøye litt før søndagens 3.økt; Boksing :) Greit å ha egen personlig coach med mannen som holder puter for meg og lar meg gjennomgå steinharde økter så svetten spruter. No mercy. Blokker jeg ikke så får jeg dæng

Annonse

Har hatt ei kjempekoselig helg hjemme hos svigers ^^, Gåtur i finfint terreng både i går og i dag, og i dag ble det middag ute før vi dro hjem.

Før vi dro ble jeg og dratt med på et fryserraid med "svigermor" og resultatet ble at det ble med masse torskefilet, ca. 1 kg hvalbiff, et helt fenalår og ca. 1 kg rundbiff av hjortekalv. Mmmmm.... maaaaat :hungry:

Guest

1) Dag 1 av 9831493284 med forhåpentligvis sunnere kosthold er overlevd (tror jeg, kvelden er enda ung).

2) Skal til India om 2,5 måneder!!!!!

3) Skal til Bergen og leke student igjen

4) Porsjonsposene med havregryn som jeg kjøpte med fra Latvia smaker himmelsk!!! Bør få minst 50 i fitnesscreds for å ha med 20 poser havregryn i bagasjen hjem.

Google Play Music vartet opp med Soca-playlist på vei til jobben i dag (ja, noen ganger trykker jeg bare på litt random "radio"-valg der inne). Ikke skuffet.. Fikk knallåta da jeg skulle gjennom Helsfyr t-banestasjon, nesten så jeg begynte å danse igjennom der