Jump to content
Tor

Dagens Glade

Recommended Posts

Fortsetter under...

Da var reise planene for resten av året bestilte og i boks. Deilig å ha litt oversikt. Og ikke minst at jobben betaler ;)

Heldigvis bare en tur til Asia resten av dette året. Og det selvfølgelig i begynnelsen av Desember, så all juleshopping kan bli unnagjort i Singapore :D Og skal for første gang prøve å fly med Emirateneo_O.

Utenom det, så hadde jeg en super treningsøkt i morges før jobb, og det er helg om ca 3 timer :D

PS: gratulerer med dagen til Millasob

Annonse

Guest Lovisa

5 x 5 chins utan strikk på programmet i dag. Klarte 5 - 5 - 4,5 - 3 - 2,5!!! :D

kommer i mårrå da kl 1-2 på natten orker eg iche :p (plastikken vettu ;) )

Ser den:) stor? Hvor? Pris? Brukte du mye tid i forveien på å finne ut hva du ville ha?

Annonse

Ser den:) stor? Hvor? Pris? Brukte du mye tid i forveien på å finne ut hva du ville ha?

Masse spørsmål du kommer med :p

Er på venstre midje, begynner fra hoften og slutter litt under skulderbladet, så har størrelse ja ^^,

Kostet 8 tusen kr, fikk litt avslag :rolleyes: tok den i Sandnes hos en som jobbet tidligere fra Leading Light.

Har tenkt på å ha den siden eg var 15-16 år gammal, så ja d kan du si, tok første dagen eg kunne, bursdagen min d jo :eek: haha

Så føkkings glad idag. Sprekker av glede.

I siste 6 uker har jeg trent mer seriøst enn noen gang og resultatene er rett og slett overveldende. Tok en titt bakover idag og bare ".......seriøst, Ojive. Wow." Og etter å ha satt planer fremover idag, så er jeg bare helt utrolig gira for hva fremtiden vil bringe. Så gira at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg.

I tillegg gikk jeg forbi speilet på badet idag og bare:

friday-damn-scene-o.gif

:D :D :D

6 føkkings uker. Tør ikke tenke på hva skjer til nyttår f.eks. Kommer til å gå supernova.