Jump to content
Tor

Dagens Glade

Recommended Posts

Aurelius: Mine to cent: Gå for ernæringsfysiolog så fremt du ikke digger unger og/eller er naturlig pedagog. Samboeren min er lærer på andre året. No way in hell at jeg noensinne skal bli lærer. Mye jobb, dårlig betalt med tanke på utdanningen som kreves.

Husk at du som lærer MÅ ta avspasering i fellesferien, så hvis du vil reise til andre deler av verden så får du ikke gjort det på tider av året der reiser er billigere eller klimaet er bedre dit du reiser. Ære være de som vil jobbe som lærere, de har min fulle respekt. Lærer burde være et høystatusyrke, noe det dessverre ikke er i dag.

Du kan alltids ta pedagogikk i ettertid hvis du vil jobbe som lærer. Er du først utdannet allmennlærer blir det litt vanskeligere å bytte yrke. Jeg stemmer for ernæringsfysiolog. Kanskje lage en poll, så lar du vilt fremmede bestemme fremtiden din? :D

Fortsetter under...

Annonse

Våknet 06(!!!) i dag. Var lysvåken så startet dagen med en joggetur og var ferdig trent og dusjet klokka 07.

Er egentlig veldig deilig å starte lørdagen så tidlig :) Får masse ut av dagen. Så nå slapper jeg av med frokost, te og serier :) Etterpå skal jeg ha dagens økt nummer 2; Shopping :p

Senere blir det middag ute med mannen ❤️

Ha en herlig dag dere :D

Har fått ting bort fra gulvet (for det meste) og inn på nye kjøkkenet som (for det meste) er nesten ferdig montert. Snart kommer vaskehjelpen mens jeg trener og så får jeg besøk i kveld :D

Annonse

Sjukt. Bare sjukt. Mind completely blown.

Neste gang du steker karbonadedeig og har oppi krydder n shit, tilsett litt sukrin gold eller natrin. Fifan. Helt vilt digg :D (særlig med tomatsaus)