Jump to content
Tor

Dagens Glade

Recommended Posts

Fortsetter under...

Har akkurat vært og sett på klubbstevne hos Oslo Styrkeløftklubb, og god damn, nå er jeg sugen på å løfte selv! Må få meg en økt i løpet av kveldinga, for dette var inspirasjon av guddommelig karakter! :)

Syns jeg så deg ja, gøy du tok turen :)

Fant ut at tegninga som RF-vakter skriver på hånda di går bort i vask. (visstnok en sexy strek som betyr "du er ikke kasta ut, men du er egentlig kasta ut. Slutt med drikkinga")

Fikk vist for et snadderbarn "hvordan i faen" jeg greide å klatre opp ei lyktestolpe

Brukt to timer på å diskutere hvorfor Lee Marvin er awesome, med tre professorer. (hvis jeg ikke får A på genreguleringseksamen så veit ikke jeg hva som gikk feil)

Hadde en 20cm ulveedderkopp som hadde forvilla seg ned i boxern min... benytta muligheten til å si at jeg hadde et 20 cm monster mellom beina til samtlige jenter i nærteig. Hu som ville sjekke hadde et ubeskrivelig fantastisk ansiktsuttrykk da monsteret viste seg. :D

Fant ut at tegninga som RF-vakter skriver på hånda di går bort i vask. (visstnok en sexy strek som betyr "du er ikke kasta ut, men du er egentlig kasta ut. Slutt med drikkinga")

Fikk vist for et snadderbarn "hvordan i faen" jeg greide å klatre opp ei lyktestolpe

Brukt to timer på å diskutere hvorfor Lee Marvin er awesome, med rektor og tre professorer. (hvis jeg ikke får A på genreguleringseksamen så veit ikke jeg hva som gikk feil)

Hadde en 20cm ulveedderkopp som hadde forvilla seg ned i boxern min... benytta muligheten til å si at jeg hadde et 20 cm monster mellom beina til samtlige jenter i nærteig. Hu som ville sjekke hadde et ubeskrivelig fantastisk ansiktsuttrykk da monsteret viste seg. :D

Waitaminute , hvis du fikk overbevist ei studine om at å romstere nedi boxern din var en god ide , burde du ikke være for opptatt nå, til å sitte på forumet? *nyde nudge wink wink*

Annonse

Var du der du og? Awesome! Løftet du? Hvis /hvis ikke, hvem var du?

Løfta ikke, var innom med kaffetrakter og stod ved døra til litt uti bøyen før jeg rusla hjem til sofaen igjen (skranten form). Men kom tilbake en annen gang, så sier vi hei :)

D

De har enda ikke tatt inn min type Ben & Jerry's - is på Deli de Lucaen på andre siden av veien fra der jeg bor:)

Det er dagens glade fordi du ikke skal spise is eller?

Annonse

Ligger på sofaen og koser meg med et glass vin og Graham Norton show :) noen som har tips til en bra komedie jeg kan sette på?

Wilfred, Archer eller Legit :D

Oh yes!!!

Det er urettferdig.. jeg sitter i konfirmasjon når MUFC spiller :'( .. vedder på d e fordi faren t konfirmanten e Leeds fan -_-

Home etter 4 ukers ferie, endelig får eg min mat igjen og gikk faktisk ned 2kg med null trening i hele sommer :eek: vet ikke om d er positivt elle negativt, for se på gymmen senere idag :D

For de som ikke vet hvordan en ulveedderkopp ser ut.

(og; ja. Jeg pleide å være livredd edderkopper)

krek08-edderhan310408.jpg

Våknet klokka 04.50 i dag! Lys våken på en lørdagsmorgen. Så da var jeg ute og jogget en herlig joggetur klokka 07.00 i dag :p

Etter en lang dusj og frokost så var jeg ute i finværet på tur i 2,5 time(med noe shopping) og har akkurat fortært en knallgod hjemmelaget pizza. Nå sitter jeg i kosebukse med kulemage og slapper av med litt film :)

Herlig lørdag!!!!

Senere skal jeg lage meg deilig sjokolade muffins med sjokoladeglasur :D