Jump to content
Tor

Dagens Glade

Recommended Posts

Guest Lovisa

I kicked ass på dagens tidtaking av "300"!!! :D

Gjennomførte 25 pull-ups, 50 markløft, 50 boxjumps, 50 push-ups, 50 kettlebell clean & press, 50 floor wipers og 25 pull-ups på 17 minutt og 14 sekund! Forbetring frå sist: 6 minutt og 29 sekund! Wheeee, endorfiner er moro. :p

Fortsetter under...

Annonse

Guest
The Offspring i kveld :D + torden, tornadoer og regn. :love:

Var på Hove i går jeg også :). The Offspring var bra de, men jeg likte bedre konsertene til Rudboy og Bastille :D

Var på Hove i går jeg også :). The Offspring var bra de, men jeg likte bedre konsertene til Rudboy og Bastille :D

Jeg syns bastille sugde pung, lyden gjorde det iaff. Rudboy fikk jeg ikke med meg. Så London grammar :love: foals, fem min med bastille også Offspring.

Guest
Jeg syns bastille sugde pung, lyden gjorde det iaff. Rudboy fikk jeg ikke med meg. Så London grammar :love: foals, fem min med bastille også Offspring.

Ja lyden på vokalen på Bastille var dårlig, men det var god stemning foran scenen og det var bare digg med regneværet som kom :). London Grammar så jeg også (etter Rudboy og før Bastille). Det var fet konsert! Bra stemme på hun der altså (minner meg litt om Susann Sundfør). Etter Offspring, så vi litt av John Newman, men det var sørgelig greier (lydmessig), så dro hjem etter et par låter. Alt i alt en fin festivaldag :)

Ja lyden på vokalen på Bastille var dårlig, men det var god stemning foran scenen og det var bare digg med regneværet som kom :). London Grammar så jeg også (etter Rudboy og før Bastille). Det var fet konsert! Bra stemme på hun der altså (minner meg litt om Susann Sundfør). Etter Offspring, så vi litt av John Newman, men det var sørgelig greier (lydmessig), så dro hjem etter et par låter. Alt i alt en fin festivaldag :)

Du sto helt foran? :D Gærning. Jeg sto sammen med senior litt lengre oppe, for mye fulle folk som knuffet. Hun dama i London grammar har en syk syk stemme, fikk gåsehud. Reiste når Offspring var ferdig, pump i korsryggen av å stå oppreist i ca 7 timer. :p

Annonse