Jump to content
Tor

Dagens Glade

Recommended Posts

jeg vet NØYAKTIG hva du snakker om :D :D :D

*brofist* *bearhug*

får joine deres eksklusive klubb den 25 :p Lønn=awesummm,,,,husleie=show me the moneeeey + skatte pengja :D gå fra 6500 kr i inntekt + 7000 i studielån.....til 28 000 lønn (netto)+ husleie + skattepengja=EPIC WIN

Fortsetter under...

Gjennomførte Topp7 innen tidsfristen!:joyful:

post-3560-14440982556786_thumb.jpg

^^ Noen særdeles slitne bein.

Neste gang blir det Topp5 fordi løypa gjørme- og myrhelvete i nedoverbakke fra Storheia til Henriksåsen kan brenne i helvete. (-vennlig hilsen FluffyCylon's bekken, ankler og knær) Særdeles stor sjangse for å skade seg unødvendig mye i det området.

Oppskrift? CamillaO

http://buttercreamblondie.com/irish-coffee-cheesecake/

Note, jeg brukte Oreo kjeks i bunnen (sa sjokoladekjeks og tenkte Oreo var nærmest her) og trengte tydeligvis da ikke så mye smør som oppskriften sa, som jeg ikke merket før det var for sent (heller bare ta i gradvis, jeg helte alt i jeg).

I ganachen brukte jeg melkesjokolade istendenfor mørk som jeg og oppskriften ville, fordi den jeg sendte til butikken kjøpte feil og det var ikke verdens undergang - brukte forresten for mye fløte i ganachen så den stivnet ikke helt som jeg ville, så anbefaler litt mindre fløte. :)

Annonse

Ikke akkurat dagens da, men dagen i dag har vært så dritt at jeg får dra den frem:

Var på jobbintervju på fredag, og virket som de syntes jeg var veldig aktuell til jobben. Har en nervepirrende uke foran meg, er tross alt mitt siste håp om en jobb i sommer.

Og, snart (edit: skole-)ferie! Bare eksamen igjen på onsdag.

Valhalla open til helgen!

minner meg på at; om folk har lyst til å se hva kettlebell er/ikke har noe å gjøre på lørdag/vil se meg ta rank 1 (hehe) så er valhalla open på elixia colosseum, jeg skal løfte omtrent klokken 11(det er da de første løfter) :)

Shit. Det betyr at jeg må opp kl.9 på en....lørdag. JESUS.

Valhalla open til helgen!

minner meg på at; om folk har lyst til å se hva kettlebell er/ikke har noe å gjøre på lørdag/vil se meg ta rank 1 (hehe) så er valhalla open på elixia colosseum, jeg skal løfte omtrent klokken 11(det er da de første løfter) :)

lykke til :D GO GET THEM :D

Annonse

Jeg har vokst :D Første fra slutten av sommeren i fjor, de to andre fra i dag. Rumpa blir most for jeg prøvde virkelig å få shortsen på...

[ATTACH]145085[/ATTACH]

Helvette, trodde det var magen som var grodd.. Helt til jeg innså at det var stumpen! Haha, overtrøtt :p

Helvette, trodde det var magen som var grodd.. Helt til jeg innså at det var stumpen! Haha, overtrøtt :p

Haha, veeel, kunne vært... Magen har og vokst, men den er ikke noe å vise frem :p