Jump to content
Tor

Dagens Glade

Recommended Posts

Har fått så UTROLIG mange flotte tilbakemeldinger på 10minutteren min, både her og på facebook - folk som sier at de må passe seg for meg i fremtiden, folk som sier at jeg har masse potensiale ooog både nils + coach sa det var utrolig bra. :giggle: motiverende til tusen.

Fortsetter under...

Annonse

Dagens-FØKKINGS-glade:

[ATTACH]144064[/ATTACH]

ALL ABOARD MENTAL GAINZ TRAIN. CHOO CHOO, MOTHERFUCKER.

(vær så snille og tilgi meg capslockbruken #lykkerus osv)

Gode bøker det der, ikke lest den i midten, men de to andre. Hvis du liker Eckhart Tolle så er "A new earth" en god bok, litt annet format enn "The power of now" men likevel det samme innholdet/budskapet. De finnes faktisk begge på norsk og. ;)

Gode bøker det der, ikke lest den i midten, men de to andre. Hvis du liker Eckhart Tolle så er "A new earth" en god bok, litt annet format enn "The power of now" men likevel det samme innholdet/budskapet. De finnes faktisk begge på norsk og. ;)

Skal definitivt sjekke ut "A new earth", men har henda fulle for en stund nå :D Mine tankeprosesser foregår på engelsk, så det der er midt i blinken egentlig ;)

Vært hos manuellterapeut i dag. Endelig går det frammover med ryggen og fått en oppklaring på hva som har skjedd med ryggen, og hva som skjer frammover! Hurraaaa :lol: (OG det innebærer at jeg ikke har lov til å utføre planken, en av hat-øvelsene mine. Blir dritt å starte opp igjen med den, men whatever, koser meg med planke-fri mens jeg kan)

Annonse

WOHO!!!!!

1. Jeg kom opp i rettslære 2 muntlig i dag!

2. Lærern er best, mitt beste fag, + ganske greit fag generelt: "fasit"svar + drøfting.

3. Jeg er derfor 100 % ferdig med skole fredag 6. etter eksamen!

4. Er forelska:whistle:

5. Endelig passe inne- og-lese-til-eksamens-vær (dog noe sent, da jeg har hatt alle tre skriflige..)+ trene styrke-vær!

6. Med utgangspunkt i standpunktkarakterer dette året får jeg 5,5556 i snitt! *antagelig rundt 4,8-5 totalt, pga gitt ræva på skriftlig, men læll ;)*

Noe mer? Hm, jo, dritfornøyd med livet, meg sjøl og tilværelsen :D

Jeg har fått rosa mini-shaker. :playful:

Fått veiledning på merk, så den er bra. Må bare terpe, terpe, terpe :X3:

Om 11 dager kan vi hente to av disse smårollingene. :love:http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=48902496&searchclickthrough=true

Hodet mitt er på vei tilbake på plass, der det skal være, etter en periode med svingninger, labert humør og dårlig motivasjon. :oops:

Under en uke til jeg starter i ny jobb! o-o

10 dager til Marka24. :barefoot: