Jump to content
Tor

Dagens Glade

Recommended Posts

Fortsetter under...

Kan gå normalt igjen (men kjenner det fortsatt i leggane) etter ein tur på tysdag. Har fått unna ein del husarbeid og ser ut til å kunne bli ferdige i dag, i såfall skal eg belønne meg med eit "mini spa" i kveld :love:

Får òg forhåpentlegvis motert ny do i løpet av helga, greit å ha eit fult fungerande bad i 1.etg ;)

Berre 9dagar igjen til vi stikk på ferie nordover! (så ikkje kluss med flyreisa mi norwegian, please!) :D

Edit: Og så er det nokelunde mildveir i dag = kjoledag!!:D:love:

Kan gå normalt igjen (men kjenner det fortsatt i leggane) etter ein tur på tysdag. Har fått unna ein del husarbeid og ser ut til å kunne bli ferdige i dag, i såfall skal eg belønne meg med eit "mini spa" i kveld :love:

Får òg forhåpentlegvis motert ny do i løpet av helga, greit å ha eit fult fungerande bad i 1.etg ;)

Berre 9dagar igjen til vi stikk på ferie nordover! (så ikkje kluss med flyreisa mi norwegian, please!) :D

Edit: Og så er det nokelunde mildveir i dag = kjoledag!!:D:love:

hehehe :D:LOL::hilarious::headphone:

Annonse

Korleis visste du det??:eek::roflmao::p

(Vart ikkje den nei...var ingen vers om gul kjole, så då kunne dei berre ta seg ein bolle!;))

hehehe :D husket å hørt den sangen når eg var en pjokk ;D tenkte dette kunne være inspirasjonen til at du får på deg kjole :D

hehehe :D husket å hørt den sangen når eg var en pjokk ;D tenkte dette kunne være inspirasjonen til at du får på deg kjole :D

Hehehe!:giggle: Er ikkje mykje motivasjon som skal til for å få på meg kjole:D

Har vært kvitt en skikkelig irriterende plageånd i nesten en hel uke :D

Type; en sånn person som man misliker sterkt og som man blir i dårlig humør bare av å tenke på... Men som alltid oppholder seg de plassene man selv vil være.

Det er som en herlig ferie :D

Guest

Helg!

- straks besøk av mamma og mormor (hvilket betyr mer kake) :smug:

- Oslo om 6 timer. Har blitt lovet øl av Afterall :love:

- Gåtur med Ole-Mats Moskvil (aner ikke om dette bør postes i "(morgen)dagens glade", men jeg tar en råsjanse(y)

- Utdrikningslag med labanvesen i morgen. Foreløpig usikkert hvem som drikkes ut..

Annonse

Helg!

- straks besøk av mamma og mormor (hvilket betyr mer kake) :smug:

- Oslo om 6 timer. Har blitt lovet øl av Afterall :love:

- Gåtur med Ole-Mats Moskvil (aner ikke om dette bør postes i "(morgen)dagens glade", men jeg tar en råsjanse(y)

- Utdrikningslag med labanvesen i morgen. Foreløpig usikkert hvem som drikkes ut..

Lar seg sikkert gjøre å flytte meg til dagens negative om nødvendig. Så langt har jeg trua!

Jeg vant ikke en dritt på Reisekongen.

Satser på å vinne ALLE cashpointene på mandag.

Det skal jeg! ;) Vant heller ingenting på de andre.. Blæ

Badevekta viste 101,2 kg før leggetid, soaking wet og med magan full av burger og litago.

Det er ned 4-5kilo siden toppnotering på 106,5kg i starten av April.

Men så ordnes det og på ett lavprotein-måltid om dagen, og væskeinntak bestående av kaffe (og litt saft), så er nok bare gainz som har forsvunnet mens flesket klamrer seg fast.

Dagens ambivalente?