Jump to content
Tor

Dagens Glade

Recommended Posts

Fortsetter under...

Selv om jeg sporter en heftig halsbetennelse som ikke bare gjør stemmen min whiskyskrapete, men også gjør så vondt at jeg vil kjøre hodet gjennom et vindu har jeg hatt en sabla bra helg! Kjekt å løpe gatelangs midt på natta med Addict og Nicolai Hildre, jentevorspiel med Addict, teknikktrening på KK67 og SOL hele helga. Trondheim <3

Mygad for en koselig helg :love: Gleder meg til neste gang! Må komme til Bergen og!!!!! Og da vil jeg spise kjøttkake!! :cry:

Guest MrWednesday
Det trasket nettopp en oter forbi leiligheta mi!! :love:

La nettopp ut dette som profilbilde på Facebook. Kanskje det var meg? :D

Annonse

Guest MrWednesday
Se der ja, du skulle kommet innom for en kopp kaffe ;)

Hehe. Tar det neste gang. Jeg lover! :cool:

Det trasket nettopp en oter forbi leiligheta mi!! :love:

Kan vi bytte? Du får måseflokken min, og jeg får oteren din? Kan hive med et par kråker og skjærer også.

Haha, aldri i livet. Vil beholde oteren min jeg :love: Han skal hete Ottar.

:cry: Også måseflokken min som er så livlig og glad i en fest eller tredve. Tror de kunne likt seg veldig godt en plass som ikke er rett utenfor soveromsvinduet mitt. Jaja.

Heter forresten ikke alle otrene her i byen Ottar?

:cry: Også måseflokken min som er så livlig og glad i en fest eller tredve. Tror de kunne likt seg veldig godt en plass som ikke er rett utenfor soveromsvinduet mitt. Jaja.

Heter forresten ikke alle otrene her i byen Ottar?

Det kan godt hende. Men det er jo like så greit, da slipper en å forveksle de ;)

Her har vi lite måser, men naboen min er duefrelst, og har masse hus og mat for byens duer, så er alltid en dueflokk på 10-30 stk utenfor her. Litt koselig det også :) Kanskje oteren er på duejakt :eek:

Det kan godt hende. Men det er jo like så greit, da slipper en å forveksle de ;)

Her har vi lite måser, men naboen min er duefrelst, og har masse hus og mat for byens duer, så er alltid en dueflokk på 10-30 stk utenfor her. Litt koselig det også :) Kanskje oteren er på duejakt :eek:

Duer er jo ganske så koselige, så send Ottar hit for å jakte måser isteden, så blir det kanskje færre oppvåkninger om natta pga måsefest! :D Alt for mye måser, og naboer som fôrer dem med fiskeslog.. :facepalm:

Annonse

dette er min "KNEBØY" sang

Tror ikke jeg skal innrømme hva som er knebøy-sangen min her inne :p Det er noe helt annet en slayer for å si det sånn :D