Jump to content
Tor

Dagens Glade

Recommended Posts

Fortsetter under...

its early in the morning..and im smiling :D

why? got ACDC- Thunderstruck (live at river plate 2009) on full volume :D

My dear neighbour doesnt appriciate it- so far not a single fuck has been given :hilarious::headphone::woot::headphone:

btw- preparing for Training like a BAWS :lol:

Annonse

Etter å vært sengeliggende med lungebetennelse i nesten 3 uker, er jeg endelig frisk :)

Har og gått ned 6 kg.. men har en sterk mistanke om at dette nok er en del muskler og veske.. og ikke nødvendigvis fett :-/ (Men lov å være optimist på denne tråden ;D )

Etter å vært sengeliggende med lungebetennelse i nesten 3 uker, er jeg endelig frisk :)

Har og gått ned 6 kg.. men har en sterk mistanke om at dette nok er en del muskler og veske.. og ikke nødvendigvis fett :-/ (Men lov å være optimist på denne tråden ;D )

Å takk gud, det er ikke bare meg. Jeg hoster enda. Snart 2-3 uker siden. "Dafuq, dude."

(det blir bedre etterhvert som tiden går, but still).

Å takk gud, det er ikke bare meg. Jeg hoster enda. Snart 2-3 uker siden. "Dafuq, dude."

(det blir bedre etterhvert som tiden går, but still).

Gikk på smellen og byttet fastlege (flyttet for et halvt år siden). Så var litt tiltak å kjøre 3 mil til legen. kontra 5 km.

Iallefall, ny fastlege. som var "bombesikker" på at jeg hadde et virus som var ute og gikk.. Var hos legen mandag. sa det kom til å gå over ila et par dager.

Tilbake torsdag, Var sikkert på at det skulle gå over ila et par dager. Legevakten søndag kveld. rett på antibiotika :p Men pga jeg hadde vært syk i en uke, tok det seff lengre til å bli frisk og.. -_-

Guest Fortuity.

I dag er det opptil flere glade:

• Jeg har pusset tenner utendørs med (vann)kopp, og ble med ett 4 år gammel, 'naken og lykkelig'.
  • Jeg har hørt på spillelister som har ligget urørt i lang tid.
  • Jeg har mottat gode, uventede nyheter.
  • Jeg har hatt besøk av to seler, Bodil og Pål, på morgenkvisten. De var langt bedre selskap enn svane-Truls, og jeg ble kvitt fiskerestene. Win.

Gikk på smellen og byttet fastlege (flyttet for et halvt år siden). Så var litt tiltak å kjøre 3 mil til legen. kontra 5 km.

Iallefall, ny fastlege. som var "bombesikker" på at jeg hadde et virus som var ute og gikk.. Var hos legen mandag. sa det kom til å gå over ila et par dager.

Tilbake torsdag, Var sikkert på at det skulle gå over ila et par dager. Legevakten søndag kveld. rett på antibiotika :p Men pga jeg hadde vært syk i en uke, tok det seff lengre til å bli frisk og.. -_-

Legen min sa "drikk hostesaft".

"OK".

Annonse

Guest Lovisa

Eg fann steikepanna på tredje forsøk blant 15 flyttekassar OG mi 8 år gamle steikepanne fungerer på induksjonovn. Så nå blir det middag! :)

Guest MrWednesday

Kikka litt på karakterene mine på skolen og ser at jeg pr akkurat nå faktisk har et karaktersnitt på 5,25. Ikke dårlig for en gammel "hæstpeis". :cool:

Måtte det fortsette sånn! :happy: