Jump to content
Tor

Dagens Glade

Recommended Posts

Og det er spareribs som ligger på grillen[ATTACH=full]137401[/ATTACH]

Hallo, drikker du folkis? 3.5 svensk pyse øl?

Fortsetter under...

Hallo, drikker du folkis? 3.5 svensk pyse øl?

He he, første som kommenterer på det.

Rakk ikke innom systemet. Og med en liten i huset er det kjekt å drikke folkis og slippe å se dobbelt når hun skal legges.

Annonse

He he, første som kommenterer på det.

Rakk ikke innom systemet. Og med en liten i huset er det kjekt å drikke folkis og slippe å se dobbelt når hun skal legges.

Kan ikke trykke "liker" på den ass! Selv om jeg fatter det med hun lille så er det ikke så mye sus og dus i forskjell på 3.5 og 5.5 og det er mer smak i en "skikkelig øl".

Kan ikke trykke "liker" på den ass! Selv om jeg fatter det med hun lille så er det ikke så mye sus og dus i forskjell på 3.5 og 5.5 og det er mer smak i en "skikkelig øl".

Hadde det vært skikkelig øl, ville det ikke vært carlsberg. Og det ville ikke vært folkøl.

Tur i solen med en venninne i Frognerparken:love:

Og bestillt tidenes fineste hotell på Cayman Island i November, når broren min skal gifte seg. Bare wow! Utsikt og gangavstand til Seven Mile Beach, to soverom, to bad, stue og kjøkken. :happy:

Jeg kan klare å leve med det i to uker:cat::giggle:

Annonse

Mekket biff til middag i dag, og syns den ble perfekt stekt. [ATTACH=full]137422[/ATTACH]

Namnamnamnam...!

Var sååå godt faktisk, at den ene halvdelen jeg egentlig hadde tenkt å spare til frokost i morgen...

veeell, jeg spiste den også:p

så nå har jeg gomlet i meg en hel 660grams entrecote sammen med en halvkilo søtpotet, saus ble droppet til fordel for store mengder av et fantastisk urtesmør jeg kjøpte på bondens marked forrige helg...

Mmmm, jeg elsker mat:love:

Noen har vært utålmodig ser jeg :whistle: Forutenom det ser det perfekt ut :cat:

Mandag og nye uke :joyful: Hadde en god løpeuke som endte med 5.2 mil så satser på at denne uken blir like bra :happy:

Fikk sovet litt lenger i dag og skal ta en kveldsjoggtur så da satser jeg på at energien er på topp. Ha iallefall karbet meg nok opp med både taco, pizza, burger og fries og sjokoladecookies i helgen (y)