Jump to content
Tor

Dagens Glade

Recommended Posts

Får vi vite det NÅ? :eek:

Hvis du har elektronisk bruker hos skatteetaten får du vite det idag, alle vi andre må vente til 1.april :)

Fortsetter under...

Penger igjen på skatten, og ferdig i min siste praksis. Fikk vin fra tre pasienter, så nå blir det baluba.

Lillelørdag! :joyful:

Og en fin uke foran meg med cafebesøk og lønningspils OG!!!! PS4 min har ankommet og skal hentes i dag!!!!*Hoppeoppognedavglede* :roflmao:

Lillelørdag :) Enjoy! Iallefall noen som skal ha det kjekt ser det ut som ;)

post-26841-14440973864375_thumb.jpg

Hvis du har elektronisk bruker hos skatteetaten får du vite det idag, alle vi andre må vente til 1.april :)

Trodde jeg hadde det, men finner ikke noe. Hm.

Annonse

Kjempefornøyd med dagens treningsøkt!!!!! :D Og siden jeg er skikkelig kvalm skal jeg kose meg litt med chilinøtter så jeg får i meg kaloriene jeg skal ha. :hungry: Har spist så mye vanlig mat som jeg klarer, men når en er skikkelig kvalm er det salt som er godt.

Får også igjen litt på skatten! Så enten blir det ny iPhone siden min synger på siste verset, eller så sparer jeg dem på puppe-konto'en min… Har heldigvis en stund til å tenke på det enda :)

Begynner endelig å komme i kapp med min Burpee Challenge etter 5 dager med 0 burpees pga nakken. (Ja, var kanskje alle burpees som skada nakken). Har kjørt 649 burpees siden søndag og har bare 1300 burpees (så klart med push-up) igjen før slutten av Mars mnd... GUD HJELPE! Og dette er over all vanlig trening...

Når jeg ikke klarer å huske mine begrensninger :p Da blir disse dagens glade.

[ATTACH]136502[/ATTACH]

Sånne "alarm-farger" var jo det man lærte i barndommen at farlige "drugs" hadde :giggle:

Annonse

Det kan kanskje bekreftes? Varsel-trekant på eska i alle fall :p

En kompis tok den ENDA mer stereotypiske "hvit/rød" pilla :p

Har hatt ei stor stygg edderkopp boende i en krok i overgang fra gulv til vegg i noen dager nå. I frykt for at den skal angripe meg når jeg sover, har jeg lagt meg på sofaen i stuen. Endelig, i dag, så jeg den snike seg ut og jeg la et glass over, sprang og hentet masse dopapir og kastet jævelen i doen og spylte ned mens jeg danset regndansen. Nå kan jeg sove trygt i min egen seng igjen :love: oo lykke

Har hatt ei stor stygg edderkopp boende i en krok i overgang fra gulv til vegg i noen dager nå. I frykt for at den skal angripe meg når jeg sover, har jeg lagt meg på sofaen i stuen. Endelig, i dag, så jeg den snike seg ut og jeg la et glass over, sprang og hentet masse dopapir og kastet jævelen i doen og spylte ned mens jeg danset regndansen. Nå kan jeg sove trygt i min egen seng igjen :love: oo lykke

Jeg beundrer deg. Ikke faen om jeg hadde tatt den med dopapir engang!

Fant Debussy spilt av François-Joël Thiollier på wimp :love:

Do you love, Debussy ? :whistle::X3:

post-18416-14440974000488_thumb.jpg

Er det nå jeg innrømmer at jeg har ikke peiling på hva det betyr? :p

Ikke noe mer enn at pilla var rød og hvit.. der er jo SÅ typisk "drug" farge