Jump to content
Tor

Dagens Glade

Recommended Posts

Fortsetter under...

fikk skikkeli carbo carwings, og hadde 300gr glutenfrie makaroni (da snakker vi 300gr TØRRVARE) som jeg nettop kokte som denne jenta trøkker innpå nå ! ELSK <3 dryssa på 1 ss ekte meierismør og litt himalayasalt også! " carbo himmelen"

Imponerende at du klarer å begrense deg til bare en 1 ss smør^^ Men props for at du kjører på med smør,og ikke margarin;)

Annonse

Dagens glade....

Tja, for letthets skyld så kan vi si at vi målet blodtrykk i fysiologilabben...

Den gleden man opplever etter å hatt armen i ei bøtte med isvann i tre minutter, og så får ta den ut av isvannet... Det er sann glede.

(forøvrig også at mitt blodtrykk konsekvent blei omtalt som systolisk og diabolisk blodtrykk :p )

Begynte å trene x-size for tre måneder siden, og har alltid tatt dips og chinups med negativ vekt i apparat. Var veldig svak da jeg begynte, så jeg hadde 25kg negativ på begge øvelser, og i går klarte jeg mine første dips med kroppsvekt! YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS! Klarte faktisk 4x2 og 3 reps på siste, men da var det fullstendig stopp. Tidenes deiligste følelse. Nå er neste chins med egenvekt! LEGGO!!!!11111

Dette skrev jeg 20. August, altså for ca 40 dager siden. Det var mine aller første dips med kroppsvekt, etter tre måneder med negativ vekt i apparat. I dag tok jeg maxtest og klarte 11 dips med kroppsvekt! :D:D:D Mestringsfølelse kan ikke engang begynne å beskrive det jeg føler. Og det går bare en vei herfra, OPPOVER! Neste mål er 20 (y)

Annonse

Meldte meg inn på FX Hasle i går! Gøy å ha muligheten til å trene i byen med kjente og ukjente fjes :)

Ahh, så du er her også! Jeg leser bloggen din :) You go girl, kos deg med karbsen! (y)

Hehe, joda, jeg er her daglig jeg, bare ikke såå veldig god på å kommentere :p Hehe, så hyggelig :-) Joda, det skal jeg. Mest mulig ro og mat er ikke feil, haha.