Jump to content
Tor

Dagens Glade

Recommended Posts

Det er FREDAG, og gratis kake i kantina til lunsj, bursdagskake for kollega nå, og ny stor kake til vinlotteriet klokka to.

TRE KAKER PÅ ÉN OG SAMME DAG!

Oi oi, hva slags kaker? :eek:

Fortsetter under...

Annonse

Guest ???

Hadde xfit gruppetime i dag og før timen startet så kom plutselig hun ene vakre jenta jeg har fått øyne åpne for og begynte brått å små-snakke med meg. Kan lett si at motivasjonen til å trene var på top og trente enda hardere under timen :p

Hadde xfit gruppetime i dag og før timen startet så kom plutselig hun ene vakre jenta jeg har fått øyne åpne for og begynte brått å små-snakke med meg. Kan lett si at motivasjonen til å trene var på top og trente enda hardere under timen :p

You dawg.

Bestilt Rogue Fitness-turnringer og Sennheiserheadset! :X3:

Lever fremdeles som om jeg skulle være student og ikke fulltidsarbeidende og sliter med å klare å bruke penger, så dette er stort. Liker egentlig bare å kjøpe stuff som gir meg varig glede og ikke kompliserer livet.

Har ellers fastet hele dagen og egentlig ikke vært sulten overhodet. Var en tur i Torshovparken og tok 30 chins på 4 sett (første gang jeg tok 9 i ett sett også!). Grunnen til at jeg kjøper ringer er fordi jeg har lest at det å ta kroppshevinger hver dag fra stang lettere fører til skulder- og albueproblemer enn fra ringer (på grunn av at hendene ikke får beveget seg naturlig eller noe sånt).

A fine day. (y)

Annonse

dagens glade er egentlig gårsdagens, men er fortsatt veldig veldig glad for det :) løp sentrumsløpet og holdt hele veien,persa med over 7 minutter på mila !!! svever nesten fortsatt hehe:happy::happy::happy:

Helgas glade:

Sol og varme på lørdag. Sitte ute på verandaen på hytta i bare shorts, og min elskede kone kommer ut med en iskald øl til meg :love:

Gårsdagens: Skulle i bursdagsselskap for mine to nevøer (by marriage). Ikke så veldig pynta, men skulle ta på meg en jeans som kona kjøpte til meg i fjor, hun jobber i en kleskjede, så billige klær. Fikk den ikke over låra. Prøvde en annen som hun kjøpte til samme tid. Samme resultat. Full stopp på låra...

Dagens glade: Ble litt dårlig i går kveld, og enda værre i morrest. Men det betyr at jeg med god samvittighet kan ligge i senga i hele dag :D