Gå til innhold

Dagens Glade

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 15,8k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Populære innlegg

jeg fikk beskjed i dag, etter lang behandling og mye faenskap, at jeg er friskmeldt fra å ha kreft!

ÅÅÅhh. burny_ har faktisk fridd til meg. :D Første forlovede/giftede fitnessbloggenpar? Haha.Takker for ubevisst spleising. Storkoser meg her på ferie nå. Ny jobb, ny valp, forlovet til verdens best

Nye tights (igjen ).

Postede bilder

Etter ha mannet meg opp i laaang tid, har jeg ENDELIG kjøpt medlemsskap på senter.

Begynne fredag ? :)

Begynn idag!:) ta deg en tur å bli kjent med gymen, trenger ikke å kjøra på hardt første dagen, men det er for å komme deg ut i det, så slipper du å risikere den o så store "nei tar det i morgen jeg" på fredagen

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Begynn idag!:) ta deg en tur å bli kjent med gymen, trenger ikke å kjøra på hardt første dagen, men det er for å komme deg ut i det, så slipper du å risikere den o så store "nei tar det i morgen jeg" på fredagen

Mnja. Senteret ligger 500m fra jobben, men jeg BOR 3,5mil unna. I praksis umulig å kjøre hjem hente treningstøy for så kjøre tilbake. Dessuten er torsdag sykledag, og dagens rute er allerede planlagt, 4mil på grus, asfalt og sti :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Mnja. Senteret ligger 500m fra jobben, men jeg BOR 3,5mil unna. I praksis umulig å kjøre hjem hente treningstøy for så kjøre tilbake. Dessuten er torsdag sykledag, og dagens rute er allerede planlagt, 4mil på grus, asfalt og sti :)

Gå comando, sikkert ingen som legger merke til det:p

Du får ta det på fredag da:D

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Dagens glade var at en bikini som ikke har passet på en god stund passet fint i dag :D

Dagens negative får bli at jeg fortsatt ikke ser fin ut i bikini :meh:

Eg er sikker på at du er fager i bikini. Eg stilte på fest i ein neongrønn Borat-badedrakt, du burde du tørre å gå med bikini.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest
Eg er sikker på at du er fager i bikini. Eg stilte på fest i ein neongrønn Borat-badedrakt, du burde du tørre å gå med bikini.

Hehe, oh the pictures! :p Du var sikkert lekker ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Dagens glade:

1. Fikk flere tilbakemeldinger på trening om at jeg så bra og atletisk ut med deilige beinmuskler. Sjefen min sa at styrketreningen m

min ga veldig synlige resultater.

2. En killer helkropps treningsøkt hvor jeg klarte å pushe meg selv max.

3. Sol, sjø, gode venner og hvitvin med god samvittighet.

Dagens gleder: Det har vært en etterlengtet deilig sommerdag :-)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...