Gå til innhold

Livets enkle gleder – ting som gjør deg GLAD!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 231
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Populære innlegg

Når man har deltatt på et møte med en del fremmede folk hvor det går ganske heftig for seg, og senere får vite at man i ettertid ble omtalt som "han sinte med de store musklene".

Alright, nå har vi tråder om irriterende ting, creepy ting, dumme ting og teite ting. Det er jo vel og bra, men personlig foretrekker jeg å snakke om ting som gjør meg GLAD! Forhåpentligvis er jeg

Hyggelige folk, uten tvil! Sånn som i dag på treningsrommet; det kommer en fremmed og trener samtidig som meg, og han sier både "hei" og "ha det bra". Også når ukjente folk sier "ha en fin dag" når je

Postede bilder

Mange ting!

Fremgang i øvelser og bedre fysikk

Se en bra film på tv.

At internetten funker så jeg kan sjekke fb.. (og nei, det er ikke facebook .. :p )

Når jeg får komplimenter

Når verdens herligste lille gullunge på snart 3 år kommer og gir mamma en kjempekos og et stort nuss og sier jeg er glad i deg <3 Priceless, ingen over og ingen ved siden av

Muskuløse, kjekke menn.. haha, så jeg vet jeg er på riktig sted atm xD

Og når jeg får nye klær. :D helst sko og kjoler :D

Og sist men ikke minst, når ting går min vei. Jeg vil ha det på min måte, fordi jeg er sta. Og jeg tror jeg alltid har rett ...

HAHA ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

joggetur i altslags vær med god musikk på øret gjør meg glad :D

Etter joggeturen er det deilig med en god varm dusj!

Etter dusjen er det morgenkåpa spm gjelder :)

Da er det deilig å sette seg i sofakroken med et godt måltid :)

Etter det gode måltidet er det fantastisk deilig å legge seg, helst i nye sengklær; ingen nattesøvn er bedre når man legger seg nydusja i helt rent sengetøy :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

<3 denne tråden <3

Hyggelig å se at det norske folk har så mye å glede seg over her i livet!

Syns det er så bra å se at små ting kan gi store gleder.

Viktig å minne seg selv på disse tingene.

Syns vi skulle hatt thanksgiving også i Norge; slik at vi kunne frotse over en hel kalkun samtidig som man snakket om hva man er takknemlig for :):D:p

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir mest glad av

• barna og samboeren min
  • godt selskap med gode venner
  • en fin naturopplevelse
  • et godt måltid
  • å mestre noe nytt

men så gledes jeg av mye annet også, som jeg anser som mer sekundærbehov. Som f.eks. en bra film, få til flyt i svingene på motorsykkelen min + mye mer. :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Å gå til tannlegen og nok en gang få den eneste beskjeden jeg noen gang har fått på tannhelsesjekk: "Ingen hull!"

Åh, jeg pleide å få følgende beskjed hver gang jeg var hos tannlegen: "3000", "5000", en gang etter rotfylling: "7500". Så skiftet jeg tannlege og det ble heller "1800" osv. :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å sette seg i en varm SISU etter 19 timers patruljemarsj på truger i snøstorm og 40 minusgrader og med 50kg på ryggen, er desidert den mest magiske følelsen noen gang! Forsvaret tar knekken på deg i blandt! Men har også de største oppturene :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Hanne_

Å endelig få tak i biografien til Arnold, 600 deilige sider og masse bilder :-D

Når praktiske ting begynner å falle plass på livsprosjektet om å starte ubåtutleie i karibien. Den gale ideen kommer trolig til å faktisk funke. Vissheten om at jeg mest sannsynlig aldri mer vil trenge å ha en vanlig dagjobb, men likevel ha full økonomisk frihet +++ . Oh yeah :)

Katten min <3

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...