Jump to content
Vegard L

Fete rutiner på gymmet

Recommended Posts

Hva som er fett i Norge og Spania er ulikt. Nesten alle menn og kvinner bruker hansker her. Og pussypad. Og belte. Det er normalen. Veldig få gjør knebøy eller mark. Veldig mange har kjempeoverkropper og pinglebein. Damene trener nesten bare med småvektene. Alt er helt normalt og mer regel enn unntak. De synes jeg er den med fetest rutiner. Herregud som de glor og ler av meg innimellom. Hip thrust er høydaren. Da blir de helt oppgitt. Så har de et forum lignende dette er jeg garantert en gjenganger der . Og åja - de tar ikke bilder inne på gymmen. Bare i garderoben. Det er nesten det rareste

Fortsetter under...

Tidenes feteste, og ny høydare i min liste, er benkpress på løfteplattformen. Legg til at han dro benken dit fordi det var fullt, dreit i han som hadde hvile mellom settene. Thug life, og fet rutine.

såg en kar på onsdag..legger seg på magen på en benk..tar en 10 kg hantel opp med føttene..og løfter opp o_O what is this called :p

såg en kar på onsdag..legger seg på magen på en benk..tar en 10 kg hantel opp med føttene..og løfter opp o_O what is this called :p

Leg curl? :roflmao: Har sjeldent følt meg så dum som den ene gangen jeg forsøkte det der :confused: Glapp den hele tiden og ga til slutt opp.

For ca et år siden trente jeg i styrkeløftrommet, hvor det som regel bare var mannlige veteraner som trente......var en spinkel gubbe der som trente i (kort) t-shorte, tennissokker og truse (ja, en sånn gammel herretruse som en gang sikkert har vært hvit, - not any more:hungover:! ). Tenker han bare ga litt blaffen i det siden det sjeldent var andre enn eldre mannfolk der. Synes derimot var litt rart at han ikke "gjorde noe med det" da jeg kom, og at ingen av de andre gubbene så ut til å reagere på det.

Etterpå stusset jeg litt på om jeg hadde drømt hele greia, og nevnte det for en venn av meg som også trener der. Det kom ikke som noen overraskelse på han, var visst ikke første gangen!. I ettertid synes jeg det var en slags fet rutine. Thug lyfe old mans style liksom :D

Skal sies at det er kommet litt flere jenter i klubben siden den gangen, så jeg tror ikke det blir noen reprise, heldigvis:)

Regner med det er ett forsøk på å få til noe à la reverse hyperextension

Annonse

Det er så mye "fantastisk" å se på trening om dagen at ingen ting gjør inntrykk lenger.

I går så var det to karer som brukte den ene skikkelige knebøy stativet til å henge håndkledene og hodetelefonene på mens de holdt et høylytt ”show” med hoiing og rop.

Den ene tok tiden, mens den andre gjorde en eller annen form for utfall uten vekter i ca 60 sekunder , for deretter å kjøre en form for oppreist hantelroing med 10kg(!) manual, mens han lente seg imot et lite stativ med vektskiver i 60 sekunder, for så å falle om på gulvet og hive etter luft.

Slik vekslet de på 3-4 ganger, 60 sekunder utfall, 60 sekunder ”hantelroing”, 5 minutter med høylytt hiksting og pesing på gulvet.

For et fantastisk show, tenkte jeg, og knurret så høflig jeg klarte, om de faktisk brukte stativet, så de rasket sammen tingene sine og forsvant.

Å bruke racket som tørkestativ er hakke verre en å curle i det spør du meg, neste helligbrøde.:cautious:

Det er så mye "fantastisk" å se på trening om dagen at ingen ting gjør inntrykk lenger.

I går så var det to karer som brukte den ene skikkelige knebøy stativet til å henge håndkledene og hodetelefonene på mens de holdt et høylytt ”show” med hoiing og rop.

Den ene tok tiden, mens den andre gjorde en eller annen form for utfall uten vekter i ca 60 sekunder , for deretter å kjøre en form for oppreist hantelroing med 10kg(!) manual, mens han lente seg imot et lite stativ med vektskiver i 60 sekunder, for så å falle om på gulvet og hive etter luft.

Slik vekslet de på 3-4 ganger, 60 sekunder utfall, 60 sekunder ”hantelroing”, 5 minutter med høylytt hiksting og pesing på gulvet.

For et fantastisk show, tenkte jeg, og knurret så høflig jeg klarte, om de faktisk brukte stativet, så de rasket sammen tingene sine og forsvant.

Å bruke racket som tørkestativ er hakke verre en å curle i det spør du meg, neste helligbrøde.:cautious:

Kjenner at jeg gleder meg til å begynne der.

Har ikke meldt om en eneste fet rutine der jeg trener nå. The joys of a builder gym

Ser iblant en kar som supersetter spinning med kabelroing. 3 minutter spinning, og så går han rett over til et sett med kabelroing. Pause > spinning > kabelroing osv...

Her hvor jeg bor er det en kar som løper ute. Med krykker.

Med krykker? Som at han bruker dem som staver, eller sånn som man faktisk bruker dem som krykker?

Det er ei jente jeg har sett ett par ganger nå som har ett opplegget på bein som er helt insane. Jeg får melkesyre bare av å se på hun:eek:

Dette er ei lita spinkel jente, men fytti så sterk hun er.

Bulgarske utfall med 2x20 kg (ein haug med reps) før hun går rett over på bulgarske utfall i trx (haug med reps) før hoppende utfall (haug med reps) før burpees med ett beins box jump (haug med reps) og rett på hoppende utfall igjen (haug med reps) også gjentar hun dette sikkert 4-5 ganger.

Om det plutselig dukker opp ett innlegg her om hun blonde som nistirrer med åpen munn...sorry:D

Annonse

En jente på typ stairmaster/ellipsemaskin - en hybrid, ellipse i oppoverbakke. Hun bevegde seg så vidt opp og ned, og shaket skikkelig med museskritt i stedet for. Så skikkelig fest ut (':

Kanskje ikke det morsomte, men pussige observasjoner likevel.

1. To jenter som kjørte russian twist synkront, før de i pausa satt og tasta på mobilene like synkront.

2. En passe schær kar, tørker svette i ansiktet med bunnen av singleten sin, så tilfeldigvis hele magen og brystet vises...

3. En slags markvariant! En fyrhadde stang med en del vekt oppå to kasser på hver side, og det ble brukt drareimer. Hver gang han gjorde øvelsen så det ut som om han løfta stanga halve veien før han nesten slapp og lot den henge i reimene, mens han åpna munnen og gjorde et rart glis av noe slag! Lurer på hva det var for noe.

3. En slags markvariant! En fyrhadde stang med en del vekt oppå to kasser på hver side, og det ble brukt drareimer. Hver gang han gjorde øvelsen så det ut som om han løfta stanga halve veien før han nesten slapp og lot den henge i reimene, mens han åpna munnen og gjorde et rart glis av noe slag! Lurer på hva det var for noe.

Mange kule markvarianter :D

Jeg har ikke sett det selv, men fått det fortalt av en kompis. Vet derfor ikke om det stemmer, men han hadde sett en som trente markløft fra kloss på kloss :unsure:

Mye snålt å lese om her - nesten så jeg "savner" alt det rare jeg så på Sats (nå går jeg på et "skikkelig" sted ;) )

Men fyren som hin dagen gjorde noe som kanskje skulle være shrugs - 5 kg hantler og et vanvittig tempo - syntes bare synd i nakken hans!

Med krykker? Som at han bruker dem som staver, eller sånn som man faktisk bruker dem som krykker?

Han bruker de som krykker, så godt det lar seg gjøre! :p

Jeg har sett litt forskjellig de siste dagene, ikke så "fete rutiner", mest litt småkomisk.

Ung jente som satt på ergometersykkelen, mens hun spilte tetris eller noe lignende på tlf.

Ung jente som tok planken mens hun snakket høyt og engasjert i tlf.

To unge gutter ved mattene/slyngene. Den ene trente, mens nr 2 enten sto og støttet veggen, eller satt godt inni en krok i veggen og trykket på telefonen.

Armhevinger gjort på knærne, med krummest mulig rygg, hodet hengende ned mot gulvet mens hun tittet ut mellom tærne. Repsa regnet som fullført når hestehalen feide i gulvet - noe som betød ca fem cm fra topp til bunnposisjon. Gjentatt gjennom fire sett.