Jump to content
Vegard L

Fete rutiner på gymmet

Recommended Posts

Ingen fet rutine på gymmet, men da jeg jogget i skogsløypa her om dagen passerte jeg ei anna jente som jogget. Det er visst ingen grenser for hva jenter putter i sportsbhen. Hun hadde blant annet en snusboks nedi der hehe...

Fortsetter under...

Ja du vet, sammen med bilnøkler, lipgloss, en boks mager kesam og strikketøy. Slike ting som alle jenter har i sportsbh'en når de løper! ;)

Bher generelt :p Ikke sikkert man vil vite alt en jente kam finne på å ha på lur/lager der.

Annonse

Ingen fet rutine på gymmet, men da jeg jogget i skogsløypa her om dagen passerte jeg ei anna jente som jogget. Det er visst ingen grenser for hva jenter putter i sportsbhen. Hun hadde blant annet en snusboks nedi der hehe...

Rutinert jente :-P Du vet aldri når du får nikotinsuget :roflmao:

Kanskje det bare er meg som synes det er rart.

I går var det en dude som brukte belte, når han tok skråbenk med manualer. Ser ikke helt fordelen der.

I går var det en dude som brukte belte, når han tok skråbenk med manualer. Ser ikke helt fordelen der.

Har og sett noen som bruker belter til alle øvelsene de tar. går med belte på fra de kommer, til de går i garderoben.

Muligens fordi han "spenner" ryggen veldig i bue når han tar skråbenk o_O

Mulig han ikke gadd å bære rundt på det. Like greit å ha det rundt magen da :)

Mulig han ikke gadd å bære rundt på det. Like greit å ha det rundt magen da :)

Nei, han tok det bare på de siste settene:p

Annonse

I dag fikk jeg æren av å bevitne en vaskeekte Bro på gymmen. Du vet, typen som går rundt i minimal singlet og med løftebelte på hele tiden. Og hansker selvfølgelig, må jo ha utstyret i orden. Jeg er ikke vant til slikt, så det blir nesten som å se en sjelden dyreart IRL.

Han og kompisen kjørte en slags sidehev der de satt i skilpaddestilling på en benk. Og goddamn som de kjørte sidehev! Her ble det brukt like minst mye energi på å grynte og banne som å løfte vektene. Pausene ble brukt til å blande noe sportsdrikk/proteinshake med stor iver og gulpe nedpå noen piller/kapsler. Siste halvdelen av hvert sett var en ren oppvisning i gryntebanning. Lulz were had :D

(jeg lo selvfølgelig etter de hadde dratt)

post-21835-14440981818809_thumb.png

Synes det var litt spess da ei brukte leg ex-maskinen til hip-thrust.

Jeg så en som gjorde det samme på lørdag. Tenkte først det var en fet rutine, men så var det jo egentlig ganske lurt :)

Ser ofte folk som lesser på 200kg i Smithmaskinen, for så å stå på en stepkasse og gynge forsiktig på tåballene. Løftebanen ser ut til å være mellom 1 og 1,5 cm. Er ikke helt sikker på hva de trener med denne øvelsen :p

Ser ofte folk som lesser på 200kg i Smithmaskinen, for så å stå på en stepkasse og gynge forsiktig på tåballene. Løftebanen ser ut til å være mellom 1 og 1,5 cm. Er ikke helt sikker på hva de trener med denne øvelsen :p

Jeg tipper Calf raises

Jeg tipper Calf raises

Mulig det, men folk flest gjør dem på en annen måte. Primært ved å bruke en vekt de klarer å løfte... ;)

I dag var det en mann som lå oppå en fitnessball a la dette, bare med fjeset opp mot taket og armene parallelle:

[ATTACH]145837[/ATTACH]

Han utførte en øvelse (vet ikke hvilken), der han gjorde en blanding av crunches i superfart og hipthrust hvor han overdrev buen i toppen. Det skjedde så fort og "effektivt", at det kanskje var en type kardio i samme slengen?

post-2337-14440983350722_thumb.jpg