Gå til innhold

Fete rutiner på gymmet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 1,8k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Populære innlegg

Må nesten ta med den fete rutinen jeg og Tuba observerte for noen dager siden. Det var lite folk på vektertorget, så vi okkuperte to knebøyrack. Ved siden av oss var det en middelaldrende bro so

Tha coach Det var en torsdag som alle andre, og jeg var på trening. Nyditchet som jeg var, prøvde jeg å overkompansere med ny fresh frisyre, og slengte overlegne blikk i alle retninger. Det var de

For ein tid tilbake kom det ein fyr bort og spurte om eg kunne spotte for han i benk. Eg sa: Jada, lett og fint. Han hadde 85kg på stangen og sa at han skulle ta 5 reps. Eg stile meg opp i spotte posi

Postede bilder

Greit mye av det som blir skrevet her er morsomt. Men flere av dere beskriver rett og slett øvelser som utføres feil, mest sannsynlig på grunn av den personen som utfører den ikke vet hvordan det skal gjøres ordentlig. Er det ingen her som faktisk er behjepelig og sier i fra til personen det gjelder? o_O

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ukas: En yngre herremann (20ish), kjørte situps med vekt- sittende på en skråbenk! Med skrå på benken! Flere sett tillogmed!

Edit: Altså en vanlig oppoverskrå skrå benk, som vanligvis brukes til ymse benkpress og lignende. Ikke en slik som man henger etter beina på.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Dagens intime rutine: Mest sannsynlig ektepar i 50 årene kjører liggende lårcurl, og når han legger seg ned for å kjøre settet sitt, stiller hun seg opp med rumpa omtrent 10cm fra nesetippen hans. Dette gjorde hun på alle 3 settene. Fikk ikke med meg hvordan de gjør situps, men kan se det for meg! :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ukas: En yngre herremann (20ish), kjørte situps med vekt- på skråbenk! Med skrå på benken! Flere sett tillogmed!

Sånn som dette da eller?

Sit%20up%20bench(2).JPG

Er ikke det legitimt da?

Edit: Bilde ble ikke med... :shifty:

Edit2: ble med likevel.. jesus

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Sånn som dette da eller?

Sit%20up%20bench(2).JPG

Er ikke det legitimt da?

Edit: Bilde ble ikke med... :shifty:

Edit2: ble med likevel.. jesus

Hadde det bare vært så vell. Han satt på en vanlig skråbenk, en slik som vanligvis brukes til benkpress og lignende.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hadde det bare vært så vell. Han satt på en vanlig skråbenk, en slik som vanligvis brukes til benkpress og lignende.

Vurdert det samme om gymmet jeg har vært på ikke hadde hatt et alternativ. :p Eller vent, kjører jo ikke sit ups.. Hmm

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Javel? Sier hvem?

Nei jeg kjører ikke situps og heller ikke på benk/fitnessball. Har andre øvelser jeg heller kjører.

kjøre ikke heller situps men andre mageøvelser.

situps er en øvelse for denne tråden, sorry ass, men kjører heller roll outs eller står i planken til jeg svimer eller noe.

( Å no kommer vel stormen av kritikk, og/om hvorfor det da ? )

Har desverre ingen link men lest på utallige steder at det er ikke det beste å gjøre og det kan gi livmorfremfall som ikke er forenelig med å ta amazinge squats. (for eksempel)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis man har ille livmorfremfall er det kanskje mulig å forverre den ved situps, men...

ser ikke helt hvordan det er mulig heller, sliter med dette selv, og bruker da virkelig ikke DE musklene under situps?!?!

er ellers enig i at det finnes uhorvelig mange bedre øvelser enn situps, da...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...