Gå til innhold

Fete rutiner på gymmet

Anbefalte innlegg

Denne rutinen har dere sikkert sett før, men var en bro på gymmet i dag som skulle ta benkress og skråbenk.

Pusta og pesa så innigleden. Altså, puste og pese er greit det altså, men når du er MANN og løfter 35 kg i benkpress da har du IKKE lov å pese. Herregud :p

Beste følelsen i verden er jo når man observerer en bro som løfter mindre enn man selv! Ingenting smaker bedre enn å løfte mer enn det motsatte kjønn når man er jente :love:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 1,8k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Populære innlegg

Må nesten ta med den fete rutinen jeg og Tuba observerte for noen dager siden. Det var lite folk på vektertorget, så vi okkuperte to knebøyrack. Ved siden av oss var det en middelaldrende bro so

Tha coach Det var en torsdag som alle andre, og jeg var på trening. Nyditchet som jeg var, prøvde jeg å overkompansere med ny fresh frisyre, og slengte overlegne blikk i alle retninger. Det var de

For ein tid tilbake kom det ein fyr bort og spurte om eg kunne spotte for han i benk. Eg sa: Jada, lett og fint. Han hadde 85kg på stangen og sa at han skulle ta 5 reps. Eg stile meg opp i spotte posi

Postede bilder

Faktisk er kjetting ganske smart dersom man bruker det riktig. Eksempelvis vil belastningen på vei ned bli mindre og mer skånsomt.

Men dette blir jo for avanserte utøvere som vet hva de driver med. (ikke meg), men ville bare påpeke at det kan ha vært der de har fått ideen fra.

Fullt klar over det. Men som sagt, er du ikke i stand til å benke skikkelig fordi det er for ustabilt, bør du kanskje holde deg unna kjettinger en stund til;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Den dagen jeg ser noen med hånda i potetgullposen på trening, er kanskje den dagen jeg med størst sannsynlighet ler meg til døde :lol:

For ei stund tilbake satt en bro attmed meg på gymmet med cola, h-melk og baconsnacks pose og gomla i seg mellom setta mens han bytta på å drakk h-melk og Cola 1,5 liter. :p

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Ikke akkurat en gymrutine, men det ble godt med fnising på gymmet i går. En kjekk kar som kjørte fine, dype knebøy (jeg og min venninde måtte selvfølgelig få med oss dette), men det beste var vel på slutten av settet hans. Da revnet nemlig shortsen hans totalt, og den var ikke så lang. Kompisen hans som sto bak han brøt ut i latter, og han som utførte knebøyen måtte bare avslutte settet, han begynte nemlig å le for mye selv til å opptrettholde teknikken.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Denne rutinen har dere sikkert sett før, men var en bro på gymmet i dag som skulle ta benkress og skråbenk.

Pusta og pesa så innigleden. Altså, puste og pese er greit det altså, men når du er MANN og løfter 35 kg i benkpress da har du IKKE lov å pese. Herregud :p

*spyyyyy* og DER har vi holdninga som hindrer normale folk i å begynne å trene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Poenget er at jeg ser han trene der hver eneste gang jeg er der, og han har trent i flere år.

Og hva om han har en skade, kroniske betennelser, eller lider av muskeldystofiene? Jeg blir så utrolig provosert av idioter som deg! Makan! Lær deg manerer, og konsentrer deg om deg selv og slutt å døm andre!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...