Jump to content
Vegard L

Fete rutiner på gymmet

Recommended Posts

Hahahahahahahaahahaha, den der tok så kaka.. KLARER IKKE SLUTTE Å LE

HAEHEHEHAAEAHEAHAEEAHAEAHEAE

WTF??? Seriøøøøøst latteranfall her også :rofl:

Fortsetter under...

Shrugs er alltid en fet rutine uansett variasjon og utførelse. Jeg foretrekker å ha egne shrugs-dager der jeg trener shrugs med hantler, shrugs med fri stang, shrugs med fri stang bak ryggen, shrugs i smith, shrugs i smith bak rygg også avslutter jeg med shrugs med kettlebells som naturligvis er det beste. 8x20 reps og supersett på alle. Runder av med tåhev.

Du glemte shrugs med trapbar og at du kjører en ny runde på alle men denne gangen med strikk... Rett skal være rett!

Og alle kjøres selvfølgelig i knebøyracket!

Hahahaha jævla bra. Eller det er jo overhode ikke bra, han må jo ha seriøse ryggproblema snart. Fy faen :S

Annonse

Hahaha. Den nye treningstrenden. :p

Hoes er kanskje ikke motstykket til bro's? *plystre* Jeg så i alle fall noen jenter på senteret i dag som var der hele den tida jeg var der (entimeogfemtenminutter), men jeg så dem ikke gjøre noe som helst annet enn å prate. Og prate. Da jeg kom i garderoben var de jammen meg der også. :huh:

Fitterundtsyndromet.

Jeg må si at jeg ikke setter likhetstegn mellom å kuke rundt og å fitte rundt. :p For meg er sistnevnte noe helt annet - og ikke noe man gjør på treningssenteret. Eller, hvem vet. Ungdommen nu til dags osv.

Jeg må si at jeg ikke setter likhetstegn mellom å kuke rundt og å fitte rundt. :p For meg er sistnevnte noe helt annet - og ikke noe man gjør på treningssenteret. Eller, hvem vet. Ungdommen nu til dags osv.

Hahaha, fantastisk! :rofl: denne tråden gir meg glede! :D

Hahaha, herregud som jeg ler! Fantastisk tråd, skulle ønske jeg hadde noen slike der jeg trener!

Hvis du ikke har det trenger du briller :D

Jeg har jo briller.. men hvis jeg begynner å bruke dem på trening havner jeg i denne tråden :p

DO IT

Fuck yeah! Skal slå til med noen heftige rutiner i samme slengen også!

Bare til å stille opp i kun sportsbh og en liten shorts så er det ingen som legger merke til hverken briller eller fete rutiner.

[ATTACH]35623[/ATTACH]

post-49-14440861913342_thumb.jpg

Annonse

Lekse til imorgen: Ta med kamera/mobil der du skal trene imorgen.

haha, må visst begynne å gjøre det!

Skal se om jeg får filmer brothelus, det ser ut som han gjør hiptrust når han skal løfte benk, samtidig som brothelus 2 spotter hver rep.

Guest

Flotte saker ! Får vondt i hele kroppen av å se på

Fy f*en...! Off, tror nesten jeg hadde brekt meg hadde noen gjort det på trening, bare av ren frykt for hva som kunne skje :/

Har observert nøyaktig det der på egen gym, bortsett fra at min bro i tillegg bendte ryggen over fra heftig krum til heftig svai på toppen av hvert løft. Kunne høre ryggvirvlene knuse og smuldre opp! :eek: (Men jeg er jente og noob og tar bare 50 kg 60 kg i mark og er dermed ikke kvalifisert til å kommentere andres teknikk.)