Gå til innhold

Fete rutiner på gymmet


Vegard L

Anbefalte innlegg

Fet rutine: Jeg tror ikke det er noe galt i det han gjør. Ikke som jeg ser i hvert fall, men kult er det å se på :D

Ungdom i 20-års alderen. Starter med stanga på bakken, markløfter den opp til heng, cleaner den til skuldrene, fortsetter med frontpress, senker stanga bak nakken, ned i dyp knebøy, opp igjen, press bak nakken, senker den til skuldrene, ned til heng og avslutter markløften.

Mulig det er noe crossfitgreier... hva vet vel jeg?

Barbell complex. Kan være nyttig som alternativ til kondistrening og fat burn ifølge Lyle McDonald, da fortrinnsvis rundt 15-20 rep pr. sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Beinpress i Nike Airmax med føttene plassert så langt bak at personen lettet på helene i bunnposisjon :facepalm: Og så mye som de skoene bygger opp under helene løftet han basically med tærne. Så ekstremt teit ut, og var nok heller ikke spesielt effektivt.

Sikkert for å aktivere leggmusklene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 uker senere...
Gjest =xXx=

Vel, er i Florida nå. Innom en gym for litt trening. Der var det trening på taket i bar overkropp (ikke jeg). Aldri, ALDRI følt meg så stilkette før. De gutta der pumpa vekter utav det hinsidige, og størrelsen på underarmene var tilsvarende lårene mine. Ikke alle med god teknikk (hørte knaselyden på knebøyen) tror et par av herrene tok kraftig kosttilskudd og vel så med dagsdose vitaminer…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
For noen uker siden startet det 2 nye karakterer på NR1 Åsane, narkis 1 og narkis 2. Begge to er HELT tydelig ofte ruset på trening og kommer da med visdomsord som bare kan forklares som narkis logikk. De står ilag og skriker ut ting til hverandre..

"Du vet at du ikke trenger å ta nedtrekk om du tar benkpress sant? Siden musklene aktiveres på samme måten" - Narkis 1

"Om du vil ha større biceps er det viktig å ikke spise for mye salt" - Narkis 2

"Ta ekstra mye vekt i knebøy og la vekten presse deg nedover. Når du er helt nede slår adrenalinet inn og gir deg styrken til å løfte deg opp" - Narkis 1

"Det er ikke smart å drikke når du trener bryst, for da kan lungene fylles opp med vann" - Narkis 2

"Om du strammer musklene når du sover så får du bedre restitusjon" - Narkis 1

"Proteinpulver med vanilje smak er bedre, fordi kroppen trekker det fortere til seg" - Narkis 1

"Han ene fyren i Walking Dead trener kun med manualer" - Narkis 2

Jeg bare vet ikke, jeg forstår ikke.. Jeg tenkte første gang jeg hørte dem at de faktisk bare spøkte med hverandre, og syntes det var ganske vittig. Men de holder enda på, og det virker som om at tipsene faktisk blir tatt i bruk.. Jeg ler hver gang jeg ser dem ta cable crossovers, fordi da er vannflasken plassert så langt vekke som mulig.. :roflmao:

Jeg lol'et!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare 2? Not impressed :p :cool:

hehe ! Dette var etter en lang økt med styrke etter å ha varmet opp med intervaller på romaskinen, så han var nok sliten. I tilleg filmet dama hele trenignsøkten hans, så her var det nok litt ego-depletion ute og gikk i tilleg !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer å begynne å curle i knebøy stativet mellom bøy settene. Jeg får kun trent bøy og curls for tiden pga skader, så hvorfor ikke bli den fyren som kun trener i Power Cage :rolleyes:. Sparer jo tid på det :)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer å begynne å curle i knebøy stativet mellom bøy settene. Jeg får kun trent bøy og curls for tiden pga skader, så hvorfor ikke bli den fyren som kun trener i Power Cage :rolleyes:. Sparer jo tid på det :)..

Hvis du curler mens du bøyer må det vel være godkjent :p Og tidseffektivt......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du curler vel mere en de fleste bøyer der borte så ser ikke noe problem i det;)

Selv om jeg trener på Spring Rona (sammen med pensjonistene), står det heldigvis ikke så dårlig til med knebøyinga der ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...