Gå til innhold

Fete rutiner på gymmet


Vegard L

Anbefalte innlegg

Dere erter :)

Jeg burde ha sett nok av det du skriver til å ikke ta deg seriøst, men velger likevel å påpeke at det bildet du la ut av Alla Semenova, ikke underbygger poenget ditt om at bikinifitness er noe annet enn lett trening og lav fettprosent.

Flere av kravene innen bikinifitness, som dommerene ser på, er at det ikke skal være så voldsomt trent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så 2 karer ta benkpress igår med 120 kilo, de drev å spottet hverandre og så ikke ut som de helt viste hva de drev med. Når ene karen holdt på sto andre som spottet og dro for harde livet for at stangen skulle kunne flytte seg. Det var seriøst brutalt, de måtte samarbeide for å ikke drepe hverandre.. Ikke bare greide de ikke flytte stangen alene, men de brukte også suicide grip som bare gjorde alt så mye skumlere som tilskuer..Personen som spottet var rødere i fjeset enn jeg pleier å være når jeg makser for fult selv.. Jeg sa ifra at det kanskje var lurt å gå ned i vekt og ta bedre tak i stangen sånn at de ikke skadet seg selv, men fikk bare latter i retur.. Heldigvis døde ingen av dem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en god dose uvitenhet blandet med lite selvinnsikt og bokstavelig tolkning av "suicide grip"

Ja er dessverre mange av dem, selvfølgelig er jeg ikke en som pleier å fortelle folk hvordan man skal trene.. Men når det kommer til farlig trening ville jeg iallefall satt pris på om noen sa ifra til meg! Når jeg først startet trening gjorde jeg selv feil, og jeg hadde nok ikke vært skadefri den dag i dag om ikke jeg hadde fått gode tips :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest QueenWinther
Møtte akkurat en type i turløypa bærende på to kettlebells. Han stoppa , tok noen skulderpress og vandra videre. Ny trenings trend ?

DETTE skal bli en del av mitt treningsoppsett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke den feteste rutinen, men den virka litt unødvendig/overflødig.

Et par som trente sammen har tydeligvis et stort ønske om å ha de mest imponerende brystkassene på Østlandet i sommer. De begynte med benkpress, deretter fulgte skråbenk og så decline benk. Da mistet jeg de av syne en liten stund. Det er mulig de gjorde noe annet mellom her, men noe senere så satt de jaggu på "sitte-benkpress-maskin" (man sitter som på en stol og dytter noen håndtak fra seg). Da var "dessverre" jeg ferdig så jeg fikk ikke sett om de straffa brystet noe mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...