Gå til innhold

Fete rutiner på gymmet


Vegard L

Anbefalte innlegg

Vet du - faktisk ved to ulike anledninger har jeg sett to ulike jenter trene i høye hæler! Den første gangen tenkte jeg bare at sikkert hadde rabla for henne, men når jeg også så en annen random person gjøre det samme tenkte jeg kanskje at de hadde en plan/intensjon med det? Særlig nå som du har sett den tredje? Er det en greie liksom, eller er det bqre tre ulike, tilfeldige jenter som liker å trene i høye hæler/har glemt gymsko og sokker??

Haha, hvem vet! Hun her trener i ullkjoler også forresten. Hun skal ha for innsatsen hvert fall! Ny trend blir det nok ikke for min del

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke direkte en rutine men... Tidligere i uka kunne jeg observere en fyr som bretta opp skjorta borte på matteområdet, for deretter å ta på sin egen mage. Som om han skulle sjekke om musklene var der enda, eller kose dem....

Haha, trist å si det, men det ser jeg flere ganger i uken... Folk, spesielt gutter, som bretter opp skjorta og tar på seg selv/speiler seg mens de flexer osv.. Forfengeligheten lenge leve ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke direkte Gymmen, men det er en mann i 40-50 årene som pleier å sitte bilen utenfor vinduet på treningssenteret (der er svært åpent, fritt innsyn) og glo inn mens han leser i avisen og diller med telefonen, i en times tid hver morgen. Ingen går inn eller ut, han kommer og drar alene. En dag skal jeg kvinne meg opp til å banke på ruten og spørre hvorfor..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var jeg vitne til noe veldig spenstig noe:

Det var en pt-skole som hadde kursdag for sine kommende pter på senteret (en skole jeg ikke har hørt om: "DS" anyone?)

De hadde OLY på programmet, tenkte jeg kunen lære noe så fulgte litt med. Det jeg så var sjokkerende:

- En av øvelsene var å gå ned til en kvartbøy med 4kg hantler for en svær og antagelig sterk kar på 110kg+, stoppe opp i kvarten for så å bicepscurle i bunnposisjon.

- Dette trisettes selvfølgelig med løping på stedet med høye knær og jumping jacks.

- Den andre øvelsen var et langt utfallssteg, stoppe opp i bunnposisjon og sidehev, samme trisett utover det.

oO

Part 2: Trenern til trenerne.

Kom på senteret kl 8 i dag og møter ledern av pt-kurset i inngangen. Prater litt, han forteller litt om kurset (som er på 2 uker for å sertifisere pt-er). Han avslutter samtalen med å spørre om jeg kan ta et bilde av han når han gjør en øvelse for at han skal kunne se progresjon. Fear nok... til han dro meg med til smithmaskina der han starter å kjøre tåhev, stopper i toppen og ber meg ta bilder av leggen hans både nærme og lengre unna....da fack?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er en stund siden jeg har sett han nå. Det ligger en Fitness247en på gateplan på veien til treningsenteret mitt, hvor tredemøllene er plassert rett ved vinduene. Flere ganger i sommer når jeg gikk forbi der, ser jeg en mann gå på mølla. Lesende på en bok:whistle::huh:

Jeg har observert Dagbladet liggende på en tredemølle to ganger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er da god den, fitfish?

Kan bevege seg mens han leser, uten å måtte tenke på hvor han går.

Alternativt måtte han lese stillesittende

Jo, det er ikke noe galt med det. Igjen, denne tråden er for fete/alternative/rare osv. rutiner på gymmet. Jeg syns det så ganske spesielt ut, og at det var verdt å nevne det her. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spør bare hva som er spesielt med det ;)

Hva gjør det til en fet rutine?

Jeg har ikke sett det før. For min del syns jeg dette var spesielt. Jeg tror det er hele poenget med tråden slik jeg har forstått den hvertfall. Man tolker selv hva man syns passer å skrive her.... At du ikke syns det passer her er vel strengt talt ikke mitt problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Todelt poeng med tråd.

The lulz ved fete rutiner, som er lite effektive, til dels farlige, og generelt bare dumme å se på.

Del to; få svar på hvorfor disse rutinene forekommer. Det som fremstår som en fet rutine kan lett forklares, og det blir ikke nødvendigvis en fet rutine.

Jeg spurte deg hva som var spesielt med "rutinen". Det er ikke et angrep på deg. Om noe så er det for å opplyse meg, siden jeg er den som ikke forstår.

Du har rett, det er ikke ditt problem. Det er mitt problem.

Kan du forklare det for meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, trist å si det, men det ser jeg flere ganger i uken... Folk, spesielt gutter, som bretter opp skjorta og tar på seg selv/speiler seg mens de flexer osv.. Forfengeligheten lenge leve ;)

Vi hadde en slik en på mitt treningssenter i dag. I tillegg til å dra opp t-skjorta for å kose/se etter magemuskler så danset han litt rundt etter musikken på headsettet mellom settene sine. (Det så ut som techno) Han så ekstra malplassert ut med den store strikkaluen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble veldig fascinert av ei jente på trening i dag som drev med noe sirkeltrening eller lignende. Satt og tøyde da jeg plutselig hørte stønnelyder og måtte jo såklart kikke bort. Ikke bare hørtes det ut som hun hadde sex, men det så slik ut også :dead: Hun hadde posisjonen til armhevinger på tær, men senket bare hofteområdet ned i golvet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble veldig fascinert av ei jente på trening i dag som drev med noe sirkeltrening eller lignende. Satt og tøyde da jeg plutselig hørte stønnelyder og måtte jo såklart kikke bort. Ikke bare hørtes det ut som hun hadde sex, men det så slik ut også :dead: Hun hadde posisjonen til armhevinger på tær, men senket bare hofteområdet ned i golvet....

Sånn som dette? ;)

haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...