Gå til innhold

Fete rutiner på gymmet


Vegard L

Anbefalte innlegg

Må si jeg syns det var ganske originalt å legge seg ned på gulvet for å utføre biceps i kabel. Er dårlig på øvelsenavn, men han lå hvertfall på gulvet mens han dro til seg kabel med tau på. :huh: så jo ut som det funka, ble bare veldig synlig liksom ;):joyful:

Det er jo faktisk en vanlig øvelse. :) Slik som ble nevnt så er det for å unngå "jukking". Viss jeg hadde giddet å curle hadde jeg sikkert gjort det sånn (klokka 8 på en lørdag selvfølgelig).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke akkurat en rutine, men sært! I dag på trening var det en dame (30åra) som gikk på tredemølla( tuslet er en mer riktig beskrivelse) mens hun leste en roman. Hold boken med den ene handa og gikk. What? Gjorde det sikkert en halvtime, så gikk hun....

Det sies at litt bevegelse er bedre enn ingen bevegelse, meeen dette var da ingen vits. ( var eg for streng nå?)

Kan jo være opptrening etter skade/sykdom eller noe sånt. Jeg hadde en periode for mange år siden der det eneste jeg fikk lov til var å tusle på mølla, djevelsk kjedelig og litt ekkelt fordi jeg syntes "alle" så rart på meg og tuslefarten min. Men jeg valgte lydbok da, å gå og lese bok samtidig ble litt for merkelig selv for meg... :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan jo være opptrening etter skade/sykdom eller noe sånt. Jeg hadde en periode for mange år siden der det eneste jeg fikk lov til var å tusle på mølla, djevelsk kjedelig og litt ekkelt fordi jeg syntes "alle" så rart på meg og tuslefarten min. Men jeg valgte lydbok da, å gå og lese bok samtidig ble litt for merkelig selv for meg... :p

Hvorfor tusle på mølle da? Hvorfor bare ikke gå EN TUR? UTE? :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tusle på mølle da? Hvorfor bare ikke gå EN TUR? UTE? :p

Hehe, ja, det høres merkelig ut. Men poenget med tuslingen var å gå jevnt tempo, helt flatt, uten ytre påvirkning og med fokus på å slappe av i alle muskler. Umulig å få til midt på vinteren med kuldegrader, 3 meter snø og i ei fjellbygd der det ikke finnes en eneste flat vei å gå på. Funket utmerket!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke det er en fet rutine akkurat, men i dag var det en middelaldrene fyr som kom for å trene. Han kommer inn hoveddøra, kler av seg skoene og går til et hjørne i styrkerommet der han setter fra seg bagen. Han begynner så å kle av seg yttertøyet, og jeg tenker jaja, du er en av de som trener i jeans.

Neida, det er han ikke for han tar herved av seg buksa og jeg venter i skrekk, men takk og lov for at han har stilongs under. Jeg er spent på neste move, for det er jo tydelig at han skifter til trening. Det viser seg at han tar en treningsbukse over stilongsen, noe jeg er glad for, men wow, det må være varmt.

T-skjorten hadde han heldigvis på seg allerede, så det ble ingen strippeshow, men jeg undrer på hvorfor han ikke kunne gå inn i garderoben eller på badet ti meter unna? o_O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Observerte et par lekne frøkner på 14(?) som tok knebøy. Var ikke noe å utsette på teknikken eller noe, men de hadde en heller uvanlig måte å motivere hverandre på. Da de var på det dypeste, ga spotteren den andre en god smekk på rumpa mens hun sa ting som "Godt jobba" "Nå blir kaloriene liggende igjen på bakken" "Tenk sommerkroppen 2014" "null stress" osv. Kult

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sto i garderoben foran speilet for å sette opp håret i strikk, og ved siden av meg kom det bort en eldre, naken dame med hårføner. Det var ikke håret på hodet som skulle fønes, nei, langt i fra. Hun løftet opp hengepuppene, blåste godt under, før hun gikk videre ned til busken som sto til alle kanter og fønte vel og lenge der også. Vet ikke om dette kan kalles en fet rutine eller hva, men det gav meg i alle fall en god latter og minnet meg på hvor høyt jeg misliker felles garderober!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dusjen etter treninga i dag ble jeg oppmerksom på at dama i dusjen like i nærheten gjorde noe voldsomt med bevegelser, måtte jo snu litt "tilfeldig" på hodet å se hva det egentlig var som foregikk, så ut som hun drev med noe form for uttøying, helt til jeg oppdaget at hun holdt på med en grundig intimbarbering:huh: kombinert intimbarbering/utøyning i fellesdusjen på treningssenter, kvalifiserer det til fet rutine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var noe morsomt som skjedde for en tid tilbake på mitt gym.

Jeg sto i garderoben og var ferdig å bytte. Klar for å trene, jeg måtte bare på do og pisse.

Der var det selvfølgelig opptatt, så jeg ble stående utenfor å vente en liten stund.

Plutselig åpner døren seg. Der står det en kar helt fryst i døråpningen, med et blekt ansikt.

Han fjerner blikket kjapt fra meg og går forbi meg.

I det jeg er inne og skal til og lukke døren, ser jeg han står med utgangen av garderoben og forsatt ser på meg, dette skjer samtidig som jeg kjenner tidenes jævligste gjødsel lukt inne på do.

Jeg lukker døren og tenker med meg selv at han bare hadde litt vondt i magen.

Men etter jeg låser døren og snur meg. Ser jeg ned i do. Der er vannet steget HELT opp til kanten.

Og da mener jeg opp til do-ringen. Oppi do flyter det en alvorlig mix av brunt vann og løs avføring.

Jeg måtte pisse som bare POKKER, og jeg nektet å gå ut av do og få skylden for dette her(Viste at det sto andre i kø for å gå på do også)

Så jeg tok t-skjorten over nesen og tok do-kosten fatt. Trykka den godt nedi og vrei og vrei.

Til sugde toalettet til seg alt sammen, og det noen drøye bremsespor blir liggende igjen.

Jeg pisser og går ut der i fra.

Seinere i treningen måtte jeg på "Felles" toalettet. Og treningspartneren min var allerede inne på do.

Han kom ut akkurat da jeg gjør min entrè på toalettet. Jeg kjenner nok en ekstrem sterk drittlukt på do.

Jeg spør kompisen min med høy stemme "Fy faen, e det du som har drete no? satan for en lukt"

Han rekker akkurat å si nei.

Tror dere ikke samme fyren fra tidligere, kom ut fra den andre båsen med det kleineste blikket rettet mot meg.

Jeg kunne ikke annet enn å le!

Vedkommende gikk tilbake på trening, tok et sett med benk og gikk hjem. Tror han hadde noen alvorlige mageproblemer den dagen.

Haha.. godt det ikke var knebøydagen hans. Eller kanskje han byttet pga. problemene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...