Gå til innhold

Fete rutiner på gymmet


Vegard L

Anbefalte innlegg

Før sommeren:

Trener en plass hvor de har et lite tilbaketrukket pt område, men som vi fint kan bruke når det ikke er opptatt. Der er det bla noen manualer, slynger, ribbevegg og matte. Lå og tok planken da det plutselig kommer en dude og stapper en fot oppi hver slynge, holdt seg i ribbeveggen og dro beina utover og innover sånn ca rett over hodet mitt. Han sto og tok noe som minnet om ja/nei øvelser. Hadde han mista balansen hadde han landa på bakhodet mitt og fått vondt i ballene.

1. Hvem driver å jokker rett over hodet til andre ukjente?

2. Det er 5 andre slynger i området

3. Jeg planker jo ikke i 10 min, så han kunne fint ventet til jeg var ferdig.

4. Jeg holdt på le meg ihjel inni meg men lot meg ikke affisere av gjøken, så snudde meg rundt med ræva mot han ( behageligere for meg om han ramler ned) og gjorde meg ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal sies at han som tar "bøy" på 00:30 har skjønt hvordan man skal bruke albuer nokså korrekt. Bortsett fra det ser det vel ikke akkurat helt bra ut :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hvis det er ekte slossing uten regler og moral så hadde jeg gått for Krav Maga eller generell militær nærkamp hvergang, men det er vel ikke dette tråden handler om. Forøvrig så har en del kampsporter en tendens til å være veldig effektivt mot folk som trener samme kampsport, men når noen plutselig noen gjør noe nytt utenfor det vanlige mønsteret er alt tapt. Men alt er jo bedre enn ingenting. :)

(Edit: ser ut som innleggene før ble moderert vekk)

Så en ganske fet rutine på gamlegymmet: Middelaldrene mann som skulle trene mage. Satt seg ned på magemaskinen ( slags crunch bevegelse med mulighet for å legge på vekter til ca 85 kg). Han setter seg ned og begynner, magen har kanskje ROM på 2-3 cm, mens armene beveger seg i et rasende tempo. Så det han tilslutt ender opp med er å kanskje trene rygg på en ytterst lite effektiv måte. For å toppe det hele har denne mannen valgt å iføre seg en altfor liten t-skjorte som er lang ifra å utfylle sin oppgave som klesplagg og ender opp med å vise halve mannens ikke så beskjedne ølvom.

Jeg gjorde et forsøk på å forklare at det ikke var slik maskinen var ment til å brukes, men han likte det vist best sånn sa han.

En annen slager er kvartbøy med 10 kg EZ-stang (Ikke samme mann).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trist å se så mange, særlig dame som aldri tar i . oki, flott dem er kommet på gymen, men hva med å faktisk trene der ! oki, greit du klare kanskje ikke sånn hyper mye men prøver du? nei.... ser ingen grimaser, ingen pes, ingen dirrende muskler.. det meste dem tar veier mindre enn gymbagen min. .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var på gymmet for en stund siden og min lille gutt på snart 4 ville ikke leke i barnekroken. Før på dagen hadde jeg sett ei ung jente\dame der som trente triceps på nedtrekken med 2.5 kg. Må si jeg følte jeg hadde en bøz unge da han dro ned 3.75 kg i samme øvelsen MANGE ganger uten problem. Jeg har kul unge :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på gymmet for en stund siden og min lille gutt på snart 4 ville ikke leke i barnekroken. Før på dagen hadde jeg sett ei ung jente\dame der som trente triceps på nedtrekken med 2.5 kg. Må si jeg følte jeg hadde en bøz unge da han dro ned 3.75 kg i samme øvelsen MANGE ganger uten problem. Jeg har kul unge :cool:

Tidlig krøkes!

LPowk.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på gymmet for en stund siden og min lille gutt på snart 4 ville ikke leke i barnekroken. Før på dagen hadde jeg sett ei ung jente\dame der som trente triceps på nedtrekken med 2.5 kg. Må si jeg følte jeg hadde en bøz unge da han dro ned 3.75 kg i samme øvelsen MANGE ganger uten problem. Jeg har kul unge :cool:

Ja, vi har nokon kvinnfolk som markløfter med ein 20 kg kettlebell. Dei vart lange i maska når min 130 cm høge 17 kg tunge seksåring spurte om dei var ferdige. Tryna deira då jentungen sumomarka samme kettlebellen seks perfekte reps, var priceless :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

  • 2 uker senere...

Jeg vet ikke om dette kvalifiserer som fet rutine, men det var mitt aller første virkelige wft-øyeblikk på treningssenteret.

Det kom inn to karer i steinvaskede jeans, den ene med flanellskjorte og ILS, den andre med en gammel, slitt Nike t-skjorte. De småløp rundt på senteret, løftet 3 ganger på alle settene med manualer, gjorde 3-4 reps på alle maskinene og spedde i med pull-ups innimellom. 3 kvarter holdt de på, hele tiden mens kona til han ene satt i massasjestolen og leste ei bok.

:ooo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Konsentrerer meg stort sett bare om meg selv når jeg er på gymmen, men idag la jeg merke til en fyr som hadde litt spesiell øvelse i benkpress. Lå på benken og løfta beina opp og ned, omtrent som en halvhjertes omvendt situp. En stund seinere henta jeg vannflasken og notatboken, som lå i nærheten av benken, og så hva som egentlig skjedde. Fyren satt å snakka i telefon, og må ha gjort det i laaang tid.

Fokus mann!!!:dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...