Gå til innhold

Fete rutiner på gymmet


Vegard L

Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Noen kamerater jeg kjenner som trener benkpress med minst 10 cm å gå på før stanga møter brystet. Har sett de trene på denne måten før og jeg kommenterer lattermildt: dere må jo gjøre det ordentlig da;) De bare: hæ, ordentlig? 'Ja, med stanga helt ned på brystet?' 'Nei, det er ikke sånn de som trener i NM og sånn gjør det, jeg har sett det jeg. De har ikke stanga helt ned på brystet'

Jeg: o_O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På gymmet forleden dag var det et par som var der og trente. Sammen. Han trente jo både tung og hardt. Hun gikk og løftet på diverse litt sånn innimellom...... for da han trente skråbenk og benkpress og slike "ligge på benk"-øvelser, så satt hun på skrevs over ham. Kanskje hun telte litt, eller noe. Men det var nok mest for å SITTE OPPÅ HAM.

Jaja... Sikkert koselig DÉT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På gymmet forleden dag var det et par som var der og trente. Sammen. Han trente jo både tung og hardt. Hun gikk og løftet på diverse litt sånn innimellom...... for da han trente skråbenk og benkpress og slike "ligge på benk"-øvelser, så satt hun på skrevs over ham. Kanskje hun telte litt, eller noe. Men det var nok mest for å SITTE OPPÅ HAM.

Jaja... Sikkert koselig DÉT.

o_O Hvorfor oppføre seg sånn offentlig.. (n)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Tror det må ha sett ut som om jeg hadde en rimelig fet rutine på trening i går, da jeg ble sittende fast under vektstanga. Skulle ta hip thrust. Vanligvis bruker jeg brede vektskiver, så det bare er å rulle stanga over hoftene, men fordi alt var opptatt måtte jeg ta det som var ledig, og lesset på med små, smale skiver. På en eller annen måte kom jeg meg under stanga, og fikk fullført settene, men da jeg var ferdig var ikke stanga til å rikke. Ble liggende og sprelle i panikk i noe som kjentes ut som en evighet før jeg omsider fikk lirket av stanga. Heftige blåmerker overalt i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det må ha sett ut som om jeg hadde en rimelig fet rutine på trening i går, da jeg ble sittende fast under vektstanga. Skulle ta hip thrust. Vanligvis bruker jeg brede vektskiver, så det bare er å rulle stanga over hoftene, men fordi alt var opptatt måtte jeg ta det som var ledig, og lesset på med små, smale skiver. På en eller annen måte kom jeg meg under stanga, og fikk fullført settene, men da jeg var ferdig var ikke stanga til å rikke. Ble liggende og sprelle i panikk i noe som kjentes ut som en evighet før jeg omsider fikk lirket av stanga. Heftige blåmerker overalt i dag.

Det skjedde meg også! akward til tusen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde en rimelig merkelig opplevelse en dag på gymmet. Det var en fyr som brukte romaskina(trolig intervall) og det merkelige her var ikke teknikken, han så rimelig dreven og konsentrert ut med det han holdt på med. Men jizzez for noen LYDER! Det hørtes ut som det blåste stiv kuling ut av munnen hans, typen HØYE(høyere enn musikken på gymmet) svosje-svisje lyder... og når han kom til avslutningen hørtes det ut som han skulle føde. Det var VANSKELIG å ikke gjøre store øyne liksom:huh::watching:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om den har blitt postet før, men det er rett og slett hilarious... Får mest vondt av han i beinpressmaskin

Haha!

På beinpressmaskinen der jeg trener står det tydelig: Do not hyperextend knees.

Kanskje det burde stått på den der også :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er en rett og slett trist kultur at folk peker og ler av andre som er nye med trening og ikke vet hvordan ting skal gjøres. Hvis du ser noen gjøre amatørfeil, hvorfor ikke gå bort og hjelpe? Jeg vet at jeg ikke er den eneste her som en gang var nybegynner og ikke hadde peiling på hvordan alt skulle gjøres, og virkelig ville satt pris på om noen kom innom med vennlige tips fremfor å gjemme seg og stå og le av det.

Jeg kan love deg en ting - hvis jeg noen gang ser deg stå og peke og le (og filme?) noen som trener feil, så kommer jeg bort med en gang og slapper deg i ansiktet.

Kanskje det har noe med holdningene til folk som er nybegynnere? Jeg ser stadige folk som er verdensmester i Bicepscurl og Benk, og som kan alt. Står og ler av de som tar Mark og Knebøy. Og bruker en halvtime før og etter trening i garderoben på å flexe og få i seg en proteinshake. Jeg tror alle som kommer inn, starter forsiktig og ser usikker ut får hjelp, men det er mange verdensmestre ute og går :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Observerte 2 bros på gymmet i går som kjørte stående bicepscurls med manualer. Mens han ene curlet sto den andre lett på tå og trippet bak med hetta godt over hodet, og slo hånda til curleren ned igjen når manualen var oppe.

Curleren tok heller ikke å løftet med annenhver arm, da dette skulle være en overraskelse på boksestjerna bak - ypperlig reaksjonstrening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Observerte 2 bros på gymmet i går som kjørte stående bicepscurls med manualer. Mens han ene curlet sto den andre lett på tå og trippet bak med hetta godt over hodet, og slo hånda til curleren ned igjen når manualen var oppe.

Curleren tok heller ikke å løftet med annenhver arm, da dette skulle være en overraskelse på boksestjerna bak - ypperlig reaksjonstrening.

Introducing: Snap City

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...