Gå til innhold

Fete rutiner på gymmet


Vegard L

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dagens intime rutine: Mest sannsynlig ektepar i 50 årene kjører liggende lårcurl, og når han legger seg ned for å kjøre settet sitt, stiller hun seg opp med rumpa omtrent 10cm fra nesetippen hans. Dette gjorde hun på alle 3 settene. Fikk ikke med meg hvordan de gjør situps, men kan se det for meg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn som dette da eller?

Sit%20up%20bench(2).JPG

Er ikke det legitimt da?

Edit: Bilde ble ikke med... :shifty:

Edit2: ble med likevel.. jesus

Hadde det bare vært så vell. Han satt på en vanlig skråbenk, en slik som vanligvis brukes til benkpress og lignende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel? Sier hvem?

Nei jeg kjører ikke situps og heller ikke på benk/fitnessball. Har andre øvelser jeg heller kjører.

kjøre ikke heller situps men andre mageøvelser.

situps er en øvelse for denne tråden, sorry ass, men kjører heller roll outs eller står i planken til jeg svimer eller noe.

( Å no kommer vel stormen av kritikk, og/om hvorfor det da ? )

Har desverre ingen link men lest på utallige steder at det er ikke det beste å gjøre og det kan gi livmorfremfall som ikke er forenelig med å ta amazinge squats. (for eksempel)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvis man har ille livmorfremfall er det kanskje mulig å forverre den ved situps, men...

ser ikke helt hvordan det er mulig heller, sliter med dette selv, og bruker da virkelig ikke DE musklene under situps?!?!

er ellers enig i at det finnes uhorvelig mange bedre øvelser enn situps, da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Beinpress i et tåhevapparat med armene i kryss som om det var lett som ingenting. Han tittet ikke en gang på hvor mange kilo den sto på før han begynte. Han hadde vel ca 160 graders vinkel i knærne i startposisjon...eagle-calf.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beinpress i et tåhevapparat med armene i kryss som om det var lett som ingenting. Han tittet ikke en gang på hvor mange kilo den sto på før han begynte. Han hadde vel ca 160 graders vinkel i knærne i startposisjon...eagle-calf.png

Det som er bra med beinpress i denne maskinen er at man kan makse og føle seg sterk! :D Men du får vel ikke noen bra vinkel for knærna av å beinpresse i den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var noe morsomt som skjedde for en tid tilbake på mitt gym.

Jeg sto i garderoben og var ferdig å bytte. Klar for å trene, jeg måtte bare på do og pisse.

Der var det selvfølgelig opptatt, så jeg ble stående utenfor å vente en liten stund.

Plutselig åpner døren seg. Der står det en kar helt fryst i døråpningen, med et blekt ansikt.

Han fjerner blikket kjapt fra meg og går forbi meg.

I det jeg er inne og skal til og lukke døren, ser jeg han står med utgangen av garderoben og forsatt ser på meg, dette skjer samtidig som jeg kjenner tidenes jævligste gjødsel lukt inne på do.

Jeg lukker døren og tenker med meg selv at han bare hadde litt vondt i magen.

Men etter jeg låser døren og snur meg. Ser jeg ned i do. Der er vannet steget HELT opp til kanten.

Og da mener jeg opp til do-ringen. Oppi do flyter det en alvorlig mix av brunt vann og løs avføring.

Jeg måtte pisse som bare POKKER, og jeg nektet å gå ut av do og få skylden for dette her(Viste at det sto andre i kø for å gå på do også)

Så jeg tok t-skjorten over nesen og tok do-kosten fatt. Trykka den godt nedi og vrei og vrei.

Til sugde toalettet til seg alt sammen, og det noen drøye bremsespor blir liggende igjen.

Jeg pisser og går ut der i fra.

Seinere i treningen måtte jeg på "Felles" toalettet. Og treningspartneren min var allerede inne på do.

Han kom ut akkurat da jeg gjør min entrè på toalettet. Jeg kjenner nok en ekstrem sterk drittlukt på do.

Jeg spør kompisen min med høy stemme "Fy faen, e det du som har drete no? satan for en lukt"

Han rekker akkurat å si nei.

Tror dere ikke samme fyren fra tidligere, kom ut fra den andre båsen med det kleineste blikket rettet mot meg.

Jeg kunne ikke annet enn å le!

Vedkommende gikk tilbake på trening, tok et sett med benk og gikk hjem. Tror han hadde noen alvorlige mageproblemer den dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...