Gå til innhold

Fete rutiner på gymmet


Vegard L

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

For ein tid tilbake kom det ein fyr bort og spurte om eg kunne spotte for han i benk. Eg sa: Jada, lett og fint. Han hadde 85kg på stangen og sa at han skulle ta 5 reps. Eg stile meg opp i spotte posisjon og tok avløft for gutten. Han sleit allerede på første reppen. Når han kom til repp nr 3 stoppet stangen og eg måtte løfte den opp for han og satte stangen i racket. Han såg opp på meg og lurte på kvifor eg gjorde det siden han hadde 2 reps igjen. Eg forklarte til han at eg hadde hatt 2 reps til, han hadde ingen. Då sa han: Når eg trener med min faste treningspartner klarer eg alltid 5 reps.

Lol, det gjelder å ha troa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min favorittrutine på gymmet blir utført av "brødrene bryst og biceps", som er en gjeng gutter som har lik brunfarge, lik sveis, lik overkropp, like fyrstikkbein og går de de samme stripete singletene som er 1 mm unna å vise frem nippelsa.

Rutinen går ut på at den ene henger seg opp fra ei pull up-stang noen meter over bakken, henger der rett opp og ned som en boksesekk mens han strammer abs'a, mens den andre i vill frenzy står og bokser løs på magen til nevnte menneskelige boksesekk i 20 sekunder. Switch bros and repeat.

Jøss, er de der også?? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Greit mye av det som blir skrevet her er morsomt. Men flere av dere beskriver rett og slett øvelser som utføres feil, mest sannsynlig på grunn av den personen som utfører den ikke vet hvordan det skal gjøres ordentlig. Er det ingen her som faktisk er behjepelig og sier i fra til personen det gjelder? o_O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ukas: En yngre herremann (20ish), kjørte situps med vekt- sittende på en skråbenk! Med skrå på benken! Flere sett tillogmed!

Edit: Altså en vanlig oppoverskrå skrå benk, som vanligvis brukes til ymse benkpress og lignende. Ikke en slik som man henger etter beina på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...