Gå til innhold

Fete rutiner på gymmet


Vegard L

Anbefalte innlegg

hmm høres ut som en enda verre versjon av

><

Upright row med kabel er verdens BESTE øvelse! En gang var det en kvinnfolk som hang fast karabinkroken som man fester håndtaket med i treningstoppen sin. Ute av stand til å holde igjen, ble toppen dratt ned og halve brystet ble eksponert, inkludert nippel. Jeg smilte og var glad, hun var flau og stakk kjapt. Smiler fortsatt når jeg møter henne. Sånne øyeblikk som gjør det verdt å trene på komersielle sentre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mener du sånn?

I så tilfelle, så var det ikke slik hun gjorde. Se for deg noen som svømmer bryst. Oppå en ball, med hendene planta solid i gulvet skrått ned foran hodet :)

Jeg tenkte ppå den ja, men du vet jo hvordan noen skreddersyr enkelte øvelser :whistle: Men mest sannsynlig var det for å forme ræva uansett :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fett når folk bruker alle 10kg-skivene i treningstudioet sånn at de ser veldig sterke ut samtidig som resten blir nøtt å enten overdrive med 5kgskiver eller øke 40kg om gangen.

Om du ikke har sosial angst, så er det lov til å spørre om idioten kan bytte ut et par skiver. Det er mye verre å komme her og klage, enn å faktisk gjøre noe med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, nå.... jeg hadde tatt glute bridge i racket. Lå på en matte, men rydda den ikke bort (ja, fy meg). Senere ser jeg at en gutt står på matta og tar markløft. I tillegg hadde han på seg joggesko. Det så rimelig ustabilt ut. Ikke klarte han å holde ryggen rett heller. Kanskje ikke så rart når han kom så høyt opp pga matta og skoene. Så kommer noe som kan se ut som faren hans. Han gjør akkurat det samme.

Markløft på matte med joggesko og krum rygg.... :facepalm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke heelt en fet rutine, mer på grensen til "creepy på trening".

I alle fall, denne fyren (tipper 65+) ser jeg stadig på treningssenteret mitt. Han har alltid samme basis-antrekk:

- shorts, størrelse hotpants

- hodetelefoner, størrelse hørselvern

- sokker godt dratt opp til midt på leggen, naturligvis i helt ville farger og mønstre, og alltid to helt forskjellige

..dette er forsåvidt ikke så "ille", men sist toppet det seg. Da oppdaget jeg nemlig at han gikk rundt og bar vannflasken sin I EN SKO o_O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min favorittrutine på gymmet blir utført av "brødrene bryst og biceps", som er en gjeng gutter som har lik brunfarge, lik sveis, lik overkropp, like fyrstikkbein og går de de samme stripete singletene som er 1 mm unna å vise frem nippelsa.

Rutinen går ut på at den ene henger seg opp fra ei pull up-stang noen meter over bakken, henger der rett opp og ned som en boksesekk mens han strammer abs'a, mens den andre i vill frenzy står og bokser løs på magen til nevnte menneskelige boksesekk i 20 sekunder. Switch bros and repeat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min favorittrutine på gymmet blir utført av "brødrene bryst og biceps", som er en gjeng gutter som har lik brunfarge, lik sveis, lik overkropp, like fyrstikkbein og går de de samme stripete singletene som er 1 mm unna å vise frem nippelsa.

Rutinen går ut på at den ene henger seg opp fra ei pull up-stang noen meter over bakken, henger der rett opp og ned som en boksesekk mens han strammer abs'a, mens den andre i vill frenzy står og bokser løs på magen til nevnte menneskelige boksesekk i 20 sekunder. Switch bros and repeat.

Haha, er akkurat som de som trener samme plass som meg. Alle går i singlet, står å strammer i speilet osv. Biceps og benk hver dag, alltid maxløft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fan

Vi har alle sett det, folk som kjører fetere rutiner enn man på forhånd kunne forestille seg. Hva er den feteste rutinen du har observert?

Det sier seg selv at fortellingene så langt det lar seg gjøre bør anonymiseres!

Jeg og Asle Bøe observerte følgende i dag:

Et par bro's skulle kjøre benkpress med kloss, og på stangen lå det 110kg. Heldigvis skjedde dette midt i en pause i vår benking, så vi hadde god utsikt. Planen med benk til kloss er normalt å løfte noenlunde kontrollert, men disse broene hadde en annen strategi.

Spotterbroen hjalp til med avløftet, før løftebroen umiddelbart av full kraft trakk stangen mot klossen, slik at denne ble trykket minst et par cm ned i brystet. Stangen spratt da selvfølgelig ganske langt opp igjen, og løftebroen klarte å locke ut stangen. Etter et par reps til med hjelp, var det tid for å røske av vektene i beste crossfitstil. Her var det åpenbart duket for dropsett!

På lettere belastning klarte løftebroen et par reps selv, men på rep nr 4 måtte spotterbroen ta i et tak. Heldigvis hadde han på forhånd trent en del bicepscurl, så dette var ikke noe problem. Problemet oppstod når spotterbroen så seg nødt til å multitaske. Nå begynte nemlig klossen å skli ned mot ansiktet til løftebroen, så mens spotterbroen fortsatte å hjelpe med en hånd, brukte han den andre til å justere klossen. Resultatet var uunngåelig, og stangen raste ned på den siden som nå ikke fikk hjelp, men spotterbroen hadde åpenbart vært borti dette før, og klarte å avverge katastrofen.

Her ville de fleste kanskje tro at settet var ferdig, men i godt samarbeid klarte begge broene å gjennomføre 3 eller 4 reps til!

Fantastisk skrevet! Ler så eg griner. Høytlesing for hele familien
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg tok nedtrekk i dag kom det ei og skulle bruke nedtrekksapparatet ved siden av meg. Greit det, men ikke like greit at hun kom der med en stor pilatesball i hendene. Lurte fælt på hva hun skulle med den, men det tok ikke lang tid for hun plasserte den bak setet på nedtrekksapparatet og satte i gang med å dra ned 10 kg med dårlig teknikk samtidig som hun satt der og hoppa på ballen!! Fikk vondt i øynene av å se på det der altså..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...