Gå til innhold

Fete rutiner på gymmet


Vegard L

Anbefalte innlegg

Obs! Dersom en relativt normal jente løfter mer enn en mann så er det ikke en mann. Det er bare en jente med behov for en make-over. Satan så stusselig å benke under 100 kilo.

..eller eventuelt et manseed. Alle må jo starte et eller annet sted.. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Annonse

Skrev tidligere at folk leste i gymmet mitt, bøker/aviser osv mens de ventet mellom settene. Men idag var det virkelig en som tok kaka. Han var i en slik sit-ups benk der han tok bittesmå sit-ups mens han leste gjennom en pp-presentasjon på mange mange ark. Bare...rart... Er det kanskje en måte for folk på senteret å si "det er mer med meg enn bare muskler"?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrev tidligere at folk leste i gymmet mitt, bøker/aviser osv mens de ventet mellom settene. Men idag var det virkelig en som tok kaka. Han var i en slik sit-ups benk der han tok bittesmå sit-ups mens han leste gjennom en pp-presentasjon på mange mange ark. Bare...rart... Er det kanskje en måte for folk på senteret å si "det er mer med meg enn bare muskler"?!

Dette minte meg om en fyr jeg så en gang som hadde med seg rubiks kube(!) som han pusla med mellom settene sine! o-o Kjekt å få fram at man er både fit og smart, sikkert. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er jo så heldig å faktisk ha "the ghost of zyzz" som trener på senteret mitt. Han er dog betraktelig mye mindre enn originalen men bekledning og oppførsel er ditto.

Sist sett: Med en god blanding av bicepscurl/shrug/tåhev og speilbildeflexing samt handstands. Da gjort i følgende rekkefølge: En curl på hver hånd (rykk fra rygg selvfølgelig med noe hoftejokk), over til shrug med tåhev, så tar manualene en tur ned igjen og så liksom svinger han de rundt som han skal fly (ingen annen beskrivelse funker, altså veiving rundt i en runding) før han hiver de fra seg og tar en handstand og så flexer han for fulle mugger i speilet. <3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så to tynne zyzzbrahs idag samarbeide 50/50 om å få opp 110kg i benken de ga seg ikke heller før 7-8reps da både spotter og benker sleit hardt.

Selvfølgelig etterfulgt av decline hantelpress (her også med ivrig spotting) supersettet med preacher-cablecurls

(Fikk lyst og gå bort til de å spørre om de ikke var redd for å bli for store :p )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt mulig det faktisk ER en øvelse, men det så mest ut som en skikkelig morsom, fet rutine;

I forrige uke var det en dame som "svømte" i redcord'en, hun la seg over det breie beltet og tok en form for svingende rygghev/plankebalanse-øvelse. Litt redd for at redcord'en skulle ramle ned...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MULIG dette faktisk er en øvelse... for nå har jeg sett TO stykker gjør det, hvis ikke det var samme duden da.

Jeg ser jævla dårligo-o

Men, altså:

De ligger på gulvet foran cableapparatet og spenner beina opp mot dette, mens de drar stanga ned mot seg. Er det en form for roing eller? Liggende roing? Forskjell fra sittende roing? :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, altså:

De ligger på gulvet foran cableapparatet og spenner beina opp mot dette, mens de drar stanga ned mot seg. Er det en form for roing eller? Liggende roing? Forskjell fra sittende roing? :huh:

Hahah, det har jeg òg sett!

Nå var dette riktignok to rimelig unge gutter som gjorde den, og ALLE andre mulige øvelser i cable cross'en. Tror det var eneste de brukte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MULIG dette faktisk er en øvelse... for nå har jeg sett TO stykker gjør det, hvis ikke det var samme duden da.

Jeg ser jævla dårligo-o

Men, altså:

De ligger på gulvet foran cableapparatet og spenner beina opp mot dette, mens de drar stanga ned mot seg. Er det en form for roing eller? Liggende roing? Forskjell fra sittende roing? :huh:

hmm høres ut som en enda verre versjon av

Cable-upright-rows-1.png

><

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var det ei rimelig tynn, rimelig ung jente som trente i matteområdet. Hun lå med magen ned på en fitness-ball, med armene i bakken, og 'froskesparket' oppover med begge beina samtidig.

Jeg aner ikke om det er en ordentlig etablert øvelse eller hva det var, men må innrømme det så spesielt nok ut hvertfall :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var det ei rimelig tynn, rimelig ung jente som trente i matteområdet. Hun lå med magen ned på en fitness-ball, med armene i bakken, og 'froskesparket' oppover med begge beina samtidig.

Jeg aner ikke om det er en ordentlig etablert øvelse eller hva det var, men må innrømme det så spesielt nok ut hvertfall :p

Hun prøvde seg muligens på reverse hypers :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...