Gå til innhold

Fete rutiner på gymmet


Vegard L

Anbefalte innlegg

I går var det en mann på 30-ish som kranglet høylytt med moren sin på telefonen inne på sats. Telefonen var fast på armbåndet på overarmen, så han ropte inn der, samtidig som han trente benkpress. Han holdt på sånn hvertfall en halvtime.

*pes pes* nei mamma! Dette har du faktisk ikke ... * pust pes * ... peiling på! * pes pes * jeg fortjener en unnskyldning mamma!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bro på gymmet som ser helt all right ut, selv om han er skinnyfit de luxe. Har med seg en eller to skinny "lakeier" som ser opp til og emulerer han på alt han gjør. Problemet er vanligvis ikke teknikken. De kjører benkpress, hantelflies, cableflies, skrå hantelpress og en del annet med helt all right teknikk.

Problemet er bare at de kjører alle de overnevnte øvelsene hver gang, med lite vekt, pluss 3-4 øvelser for biceps og like mange for skuldre. That's it. De trener bare "gorillamusklene", og de trener aldri hardt. Humret litt for meg selv da de kjørte tricep cable pushdown med rundtomkring 20kg mens jeg venta på turen min, hvorpå jeg makset magasinet og la på en 10kg hantel i tillegg, og jeg er ikke stor nok til å skille meg ut på et alminnelig "mosjonist"-gym engang.

Blir også like imponert hver eneste trening over hva folk tar i liggende beinpress. Ja, jeg og "bro"-sa mine kjører beinpress en dag i uka, bare for å kunne belaste låra på en måte teknikken ikke tillater i atg squats helt enda. Vi kjører dog 3x8 med 335kg og 1x20 med 270kg, som gjør det direkte trist å se at andre ligger og flytter 20-40kg opp og ned mens de prater i telefonen eller åpenbart kjeder seg.

Gjelder forøvrig alt av maskiner.. Det er et veldig tydelig skille mellom dem som ser noenlunde sterke ut og løfter tungt, og dem som er slappe, smålubbne og ikke anstrenger seg. I det heletatt. Ever. Kan ikke sånne bare bli hjemme? Evt. bør ikke PT-ene som jobber der ha interesse nok for yrket til å forklare dem at de klarer mer, at de må presse seg? Ingen får noe ut av at de er der og opptar plass, de kunne likegodt sittet hjemme i sofaen som i lårext-maskina når de "løfter" 10-20kg. :facepalm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Banke pannen mot veggen*

I går, der jeg trener, kom det inn en ny kar. Ganske ny, vil jeg tro. Samme om vi løftet eller hadde pause - han skulle si hei, introdusere seg - og kuka på. Etter han hadde tatt runden sin, så var det å få løftet noe, så fort som mulig, så mange øvelser som mulig - å få skadet "muskelfibrene" så hardt og fort som mulig.

Først på programmet - var bøy, smith-kvartbøy med innlagt calf-raise-supersett. Kjørte noen repper der, 15kg på hver side - god gang! Gikk å småholdt seg litt på korsryggen etter dette. Biceps hantel curl, med innlagt pushpress. 20kg i hver hånd.

Første rep, såvidt - andre rep, auuuuu! I det han får den opp og skal til å pushpresse manualen over hodet, så tar han likesågreit å denger manualen i hodet, glepper selvsagt manualen i gulvet, rett på tærne. Makan! Mens dette skjer, vurderer jeg om jeg tar denne dagen som en koseøkt/underholdning - noe jeg selvsagt gjør, for denne karen av utenlansk opprinnelse var langt ifra ferdig med å ødelegge seg selv.

Skråbenk, dette er en manneøvelsee kun for de som vil bygge schvææær kasse. Vedkommede starter med stanga.

Girer seg opp, føler seg sikkert mer mann nå enn han burde i sine rosa krocs. Legger seg ned, suicide-grep på stanga - kun stanga. Bang!!! Den glepper han rett på haka... Er det faenmeg mulig????! Kaste inn årene? - Hell no! Fuck skråbenk!

Benkpress med manualer er tingen. Alt ser i grunnen greit ut, til han kjører seg fullstendig til failure på 15kg hantel, og kommer seg ikke opp av bunn. Når jeg sier bunn, så vil det si med hantlene hvilene på sidefleske(noe han ikke eier snev av.

Friskt i minne, så har han nok skjønt - at alle sikkert husker de feilene han har gjort 5minutter før, så å slippe manualene er ikke aktuelt. Jo, så hva gjør man da? Spør noen om hjelp? Niks! Man prøver først å curle dem opp. Ikke faen! Da prøver vi flies! Smart!!! Nå var det ikke bare korsryggen som var vond, for å si det sånn! Han slapp manualene, og gikk kort tid etter. Tror han fikk fullstendig nok av treningen. Han regelrett slapp manualene og gikk.

Noe slikt har jeg aldri opplevd før, men herregud så moro! Nå er det snart på trening... Håper han ikke dukker opp i dag også, med ny giv!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

var og trente i går og så en del fete rutiner. Bro'en som ligger og pumper decline benkpress i smithmaskinen i en halvtime med 5 kilosvekter på hver side, ungjenta som tar manualbenk med 2-kilosvekter, og sist men ikke minst, mannen på 40+ som satt på slem-pike (les: ja/nei apparat) maskinen å pumpet småvekter, iført pysjbukse mens han leste Se og Hør.

Mister troen på menneskeheten snart. :banghead:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre ingen så episke historier som zain over her, men i går var det to smålulz:

- en supertynn kar som tydeligvis hadde tenkt å prøve human flag, men som på ingen som helst måte eide noen form for grepsstyrke og dermed deiset rett i bakken (så ut som han slo skulderen sin ganske greit også)

- semi-fit kar som skal ta utfall med stang på ryggen i SOKKELESTEN på parkett. endte opp med ufrivillig tøying mot spagat i stedet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Banke pannen mot veggen*

I går, der jeg trener, kom det inn en ny kar. Ganske ny, vil jeg tro. Samme om vi løftet eller hadde pause - han skulle si hei, introdusere seg - og kuka på. Etter han hadde tatt runden sin, så var det å få løftet noe, så fort som mulig, så mange øvelser som mulig - å få skadet "muskelfibrene" så hardt og fort som mulig.

Først på programmet - var bøy, smith-kvartbøy med innlagt calf-raise-supersett. Kjørte noen repper der, 15kg på hver side - god gang! Gikk å småholdt seg litt på korsryggen etter dette. Biceps hantel curl, med innlagt pushpress. 20kg i hver hånd.

Første rep, såvidt - andre rep, auuuuu! I det han får den opp og skal til å pushpresse manualen over hodet, så tar han likesågreit å denger manualen i hodet, glepper selvsagt manualen i gulvet, rett på tærne. Makan! Mens dette skjer, vurderer jeg om jeg tar denne dagen som en koseøkt/underholdning - noe jeg selvsagt gjør, for denne karen av utenlansk opprinnelse var langt ifra ferdig med å ødelegge seg selv.

Skråbenk, dette er en manneøvelsee kun for de som vil bygge schvææær kasse. Vedkommede starter med stanga.

Girer seg opp, føler seg sikkert mer mann nå enn han burde i sine rosa krocs. Legger seg ned, suicide-grep på stanga - kun stanga. Bang!!! Den glepper han rett på haka... Er det faenmeg mulig????! Kaste inn årene? - Hell no! Fuck skråbenk!

Benkpress med manualer er tingen. Alt ser i grunnen greit ut, til han kjører seg fullstendig til failure på 15kg hantel, og kommer seg ikke opp av bunn. Når jeg sier bunn, så vil det si med hantlene hvilene på sidefleske(noe han ikke eier snev av.

Friskt i minne, så har han nok skjønt - at alle sikkert husker de feilene han har gjort 5minutter før, så å slippe manualene er ikke aktuelt. Jo, så hva gjør man da? Spør noen om hjelp? Niks! Man prøver først å curle dem opp. Ikke faen! Da prøver vi flies! Smart!!! Nå var det ikke bare korsryggen som var vond, for å si det sånn! Han slapp manualene, og gikk kort tid etter. Tror han fikk fullstendig nok av treningen. Han regelrett slapp manualene og gikk.

Noe slikt har jeg aldri opplevd før, men herregud så moro! Nå er det snart på trening... Håper han ikke dukker opp i dag også, med ny giv!:D

Å herregud jeg ler så jeg slipper å trene mage i morra for å si det sånn :hilarious:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke en rutine... MEN; jeg kom på gymmet i helga, tidlig, klokka var vel rundt halv 9 eller noe.

Idet jeg kommer inn døra hører jeg en masse lyder.. stønning, smatting.. kall det pulelyder. Og jeg bare wtf. :cautious:

Kika meg irundt. Var jo alene der. Gikk et par sekunder før jeg kom på pc'n hvor folk fritt frem kan velge seg musikk på Spotify.

Noen hadde søkt på "Orgasme sounds" og satt alt som kom opp av dette som playlist.

De siste som forlot gymmen kvelden før... TOO funny azz.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For et syn Elixia Colosseum i går. Jente som la seg på en gymmatte, og plasserte en 20kg skive på hoftene. Hun inntok glutebridge posisjon og dro frem mobilen, for å så ta bilde av seg selv i speilet hun lå foran. Det som var morsomt var at hun ikke trente, overhode. Hun knipsa, og la seg flat ned på matta igjen. Hun gjentok dette to ganger etterpå, tredje gangen i det hun utførte bicepscurls med manualer (1 rep, for å ta bilde). Så gikk hun.

Viktig å vise alle som følger rosabloggen hennes at "ja da, jeg trener knallhardt, bare se her!" :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et syn Elixia Colosseum i går. Jente som la seg på en gymmatte, og plasserte en 20kg skive på hoftene. Hun inntok glutebridge posisjon og dro frem mobilen, for å så ta bilde av seg selv i speilet hun lå foran. Det som var morsomt var at hun ikke trente, overhode. Hun knipsa, og la seg flat ned på matta igjen. Hun gjentok dette to ganger etterpå, tredje gangen i det hun utførte bicepscurls med manualer (1 rep, for å ta bilde). Så gikk hun.

Kanskje hun testet 1 rep max? Og dokumenterte med bilde :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte himle med øynene over en av PT'ene i morges. Han så surt på meg siden jeg hadde racket foran speilet (too bad for you at jeg var der først da, gitt.) og pekte kunden sin mot det andre. 90% av tiden brukte han på å skrive på mobilen sin og flire for seg selv, de øvrige 10% brukte han på å demonstrere markløftteknikk for folk som ønsker prolaps. Grattis, PT-kunde. Money well spent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte himle med øynene over en av PT'ene i morges. Han så surt på meg siden jeg hadde racket foran speilet (too bad for you at jeg var der først da, gitt.) og pekte kunden sin mot det andre. 90% av tiden brukte han på å skrive på mobilen sin og flire for seg selv, de øvrige 10% brukte han på å demonstrere markløftteknikk for folk som ønsker prolaps. Grattis, PT-kunde. Money well spent.

Faen, sånne skulle hatt juling og derettet sparken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...