Gå til innhold

Fortjener folk som har slanket seg skryt?


Plyo

Anbefalte innlegg

Det var en som skrev dette :Herrelighet denne tråden din handler ikke om din kortvokste kompis eller Gamla, men om hvorvidt mennesker som rett og slett har spist for mange kalorier fortjener å bli skrytt opp i skyene fordi de har gått over til å spise passe mengder mat.

Er en ny tv-serie som heter "ung, dum og gravid", og der var det en ung, gravid kvinne som knappt nok spiste nok for seg selv, ikke minst for lite for tvillingene hun ventet, men hun klarte, til tross for årelange uvaner, å snu om helt, og på veldig kort tid! Er heller ikke barebare å "spise for to"(eller som her, tre) når du er vandt med å spise tilnærma ingenting, kroppen, og ikke minst magesekken, er jo absolutt ikke vandt til det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

mmmm biff

Jeg har biff liggende på benken til tining. Målet mitt i morgen (bortsett fra treningen, men den er ikke så viktig akkurat nå) er å spise 1kg middag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har biff liggende på benken til tining. Målet mitt i morgen (bortsett fra treningen, men den er ikke så viktig akkurat nå) er å spise 1kg middag :D

1kg biff...åå envy :D Tipper det blir en insane kjøttsvette av det!

Må få kommet meg til sverige så jeg også kan spise 1kg biff til middag, istedet for 1kg firstprice kyllingfilet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1kg biff...åå envy :D Tipper det blir en insane kjøttsvette av det!

Må få kommet meg til sverige så jeg også kan spise 1kg biff til middag, istedet for 1kg firstprice kyllingfilet :D

Nei...er nok ikke fullt så mann. Blir bare 600g biff, 125g bacon, viltsaus og noe karbo ved siden av. Har PSMF-krympet magesekk, så klarer nok ikke mer enn som så ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

600g biff er ganske heavy, kjøper entrecoten til rema i blant og det er en kamp å få ned!

Når man går annenhver dag på proteinshake-PSMF får man ned det rareste...Jeg anbefalte en venninne å sørge for at det ikke var barn uten tilsyn for nært saus og poteter når jeg er på diett :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden er problematisk av flere grunner. Diskusjonen er i utgangspunktet legitim, men som et åpent forum som ønsker alle velkommen, er det verdt å sette et spørsmålstegn ved hvordan vi ønsker å bli oppfattet. Flere medlemmer reagerer på trådens form og innhold, og den har også sklidd ut i forhold til opprinnelig diskusjon.

Det er ikke dermed sagt at denne tråden ikke har tilført noen sunn diskusjon til Fitnessbloggens forum, men trådens opprinnelige ordlegging og form oppleves potensielt som noe brå og ufin for medlemmer. Så av hensyn til alles trivsel stenges altså tråden.

Reaksjoner på dette må dere gjerne sende meg på PM, om noen føler at de vil tilføye noe eller komme med noen form for tilbakemelding.

Fredrik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...