Gå til innhold

Brad Pitts treningsprogram (Fight Club)


Gjest protob

Anbefalte innlegg

Gjest Jester
"Spør man en gruppe menn om hva de ønsker å få ut av treningen, vil nok svært få svare at de vil ha svære brysmuskler, enda strørre biceps så du rett og slett ser feit ut i klær."

Wait... what..? :huh:

Gutta vil altså IKKE ha store brystmuskler eller biceps, for det gjør at man ser feit (!!!) ut? :rofl:

True dat, vi er veldig opptatt av å se tynn ut i klær, derfor jeg kjører dette programmet. Det tillater meg å "shape og tone" musklene mine til de er "lange og slanke"

Tror dere jeg tuller? var 1.77cm da jeg starta og er 1.82cm nå, og det bare etter en måned! Samtidig har omkretsen rundt brystkassa og armer gått kraftig ned, samt jeg har sånn fint hull mellom lårene når jeg står med samlede ben pga at jeg heldigvis slipper de slitsomme beinøvelsene i dette programmet! Som skreddersydd for meg! Terningkast 6 !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 174
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Gjest Jester
ronniecolemanimage.jpg syntes du dette er digg? ;)

Av alle eksempler så tok du Ronnie Coleman, men jeg kan også den leken.

Synes du DETTE er digg?

skinny-guy.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

True dat, vi er veldig opptatt av å se tynn ut i klær, derfor jeg kjører dette programmet. Det tillater meg å "shape og tone" musklene mine til de er "lange og slanke"

Tror dere jeg tuller? var 1.77cm da jeg starta og er 1.82cm nå, og det bare etter en måned! Samtidig har omkretsen rundt brystkassa og armer gått kraftig ned, samt jeg har sånn fint hull mellom lårene når jeg står med samlede ben pga at jeg heldigvis slipper de slitsomme beinøvelsene i dette programmet! Som skreddersydd for meg! Terningkast 6 !

Jeg skjønner. Det er lurt å shape og tone musklene. Jeg prøver å få lange muskler selv for øyeblikket. Har hørt jeg får det av "ja/nei" apparatene :cool:

Gratulerer med vektnedgang og nylig ervervet "skinnylook", jeg vedder på du er skikkelig mandig og deilig :wub:

:rofl:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest protob
Tror du at du ser sånn ut av å trene bryst og biceps litt for mye:p? Tror ikke han fyren der blir så blid på deg hvis du ikke tror det skal LITT mer til for å se sånn ut ;)

du skjønner jo poenget mitt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jester
Jeg skjønner. Det er lurt å shape og tone musklene. Jeg prøver å få lange muskler selv for øyeblikket. Har hørt jeg får det av "ja/nei" apparatene :cool:

Gratulerer med vektnedgang og nylig ervervet "skinnylook", jeg vedder på du er skikkelig mandig og deilig :wub:

:rofl:

My new skinny look is fab-tastic! *Knips knips*

Digger spesielt at jeg har blitt så mye lengre pga at musklene har blitt så mye lengre! Endelig ser jeg ting på konserter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest protob
Av alle eksempler så tok du Ronnie Coleman, men jeg kan også den leken.

Synes du DETTE er digg?

skinny-guy.jpg

brad_pitt_shirtless.jpgdette holder for meg i massevis :D

Jeg er gutt jeg, så skal mye til før jeg syntes noen av de er digg. Det var jo ment til ida marie ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

My new skinny look is fab-tastic! *Knips knips*

Digger spesielt at jeg har blitt så mye lengre pga at musklene har blitt så mye lengre! Endelig ser jeg ting på konserter!

Det er altså BARE fordeler:D!? Jeg liker det! :eek:

+ at det blir mye lettere å skifte lyspære når du er litt lengre!! (les: aldri mer falle av stolen, snakker av personlig erfaring:oops:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med almiann, jeg har lyst på lange slanke langrennsmuskler som du får av å trene mange reps. Jeg får så lett muskler så jeg vil ikke bli stor og sånn at jeg ikke blir myk lengere.

Men seriøst folkens, Chelsea bilde og første posten sier meg bare en ting; Obvious troll is obvious!

Men du får mange på kroken da almiann det skal du ha ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jester
Det er altså BARE fordeler:D!? Jeg liker det! :eek:

+ at det blir mye lettere å skifte lyspære når du er litt lengre!! (les: aldri mer falle av stolen, snakker av personlig erfaring:oops:)

Anbefaler det med mye trening på bosuball for å styrke kjernen, det er viktig når man plutselig blir lengre slik at de nye lange slanke magemusklene også klarer å holde deg oppreist!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest protob
Helt enig med almiann, jeg har lyst på lange slanke langrennsmuskler som du får av å trene mange reps. Jeg får så lett muskler så jeg vil ikke bli stor og sånn at jeg ikke blir myk lengere.

Men seriøst folkens, Chelsea bilde og første posten sier meg bare en ting; Obvious troll is obvious!

Men du får mange på kroken da almiann det skal du ha ;)

endelig en som forstår! :D hva mener du med første posten og hva er gale med chelsea ? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...