Jump to content
Chiingol

GUTTER ?

Recommended Posts

Fortsetter under...

Nå tilsier genetikken min at jeg har litt sprettrumpe. Pga av dette er jeg smålig skeptisk til knebøy for og gjøre "problemet" større. Lurer vel egentlig bare på hva dere JENTER syns om litt rumpe?

Takk på forhånd :)

Håper du slutter å se på sprettrumpa som et "problem". Det er den definitivt ikke! Fins ikke noe finere enn en spretten bakdel:)

Har samme "problemet" selv - og jeg kan fortelle deg at damene IKKE forakter en

, velformet sprett :p. Kjør på med knebøy du - kan hende du blir nødt til å sprinte fra en flokk damer etterhvert :)

Annonse

Er det en ting jeg ikke takler hos gutter, så er det flat rumpe! Den MÅ være spretten. Den trenger ikke å være kjempediger liksom (selv om mye rumpemuskler er utrolig fint!), men hvis den hadde vært flat så hadde jeg bare ikke klart det. Det høres forferdelig forfengelig ut, men det er som det er.. Spretne muskelrumper er awesome!! ;) Hadde dog kanskje følt meg pittelitt truet om den var rundere enn min, haha :D

Hehe, den dagen sprettrumpe blir et problem :p Da skal den i såfall være greit diger :p

Annonse

Det høres nesten ut som om damer digger sprettrumpe på oss gutter like mye som vi digger det på damer..jaja, lærer så lenge en lever :p

er ikke bare jenteer som bør trene rumpa=) Gluteus maximus er jo en av de viktigste musklene i kroppen, er også en av de største av skjellet musklaturen. Vi gutter har ikke vondt av å ha sprettrumpe ;)

er ikke bare jenteer som bør trene rumpa=) Gluteus maximus er jo en av de viktigste musklene i kroppen, er også en av de største av skjellet musklaturen. Vi gutter har ikke vondt av å ha sprettrumpe ;)

Helt enig. Å ha en sterk gluteus er ikke akkurat et minus i de store øvelsene. Kjører mine på flere forskjellige måter, det kjennes (og sees :p )

Å lure på hva jenter mener om noe som helst er usexy.

Eller så visste han hva slags svar han ville få og ville bare ha litt sjøldigg.