Jump to content
Ultraboy

Tatoveringer

Recommended Posts

Fortsetter under...

Utrolig mange flotte tattoveringer i tråden her! Funderer på en spine-tatto men har en på skulderen fra ungdomstiden hvor jeg må ha cover-up så foreløpig leter jeg etter motiv slik at begge tattoveringene kan passe sammen, ihvertfall stilmessig.

Annonse

Det kommer helt an på personen de er på. Jeg liker det om de gir mening og er kreative. Datoer f. eks er bare sykt kleint og lite kreativt. 

Tribals på uansett kjønn er bare sykt harry eller roy.

Når man først skal ha en er jeg glad for å se noen som velger å virkelig gå for det helhjertet. Altså at man får litt størrelse på den.

Edited by brutti

Det kommer helt an på personen de er på. Jeg liker det om de gir mening og er kreative. Datoer f. eks er bare sykt kleint og lite kreativt. 

Tribals på uansett kjønn er bare sykt harry eller roy.

Når man først skal ha en er jeg glad for å se noen som velger å virkelig gå for det helhjertet. Altså at man får litt størrelse på den.

jeg synes det er mer Harry og kleint når andre bruker tid og energi på p legge seg borti hva andre gjør ;)

Dette var det beste bildet jeg fant....(don't mind the baby). Min eneste og antageligvis siste tattovering. Angrer ikke, men ville dratt den litt lenger nedover armen om jeg kunne tatt den på nytt.                            Ellers er jeg veldig fan av tattoveringer hos andre, så lenge det ikke er av type mange små klistermerketattoveringer😆

image.jpg

Edited by Snordskog

Annonse

På tide å rydde opp etter 90-tallet og få gjort noe med den gamle tribal tattooen på ryggen. Noen som har erfaringer/anbefalinger på dyktige cover-up artister? Bor i Oslo, men er er selvsagt mobil.