Jump to content
Ultraboy

Tatoveringer

Recommended Posts

Noen som har noen gode innspirasjonskilder til motiv / "temaer" til bakside rygg? Tenker på skulderblader. Noe som går på tvers eller tilsvarende.

Litt vanskelig uten noe mer bestemt tema. Interesser, film, musikk, bok, farge/svart hvitt osv..

ee89b8e1c654e5b5cb6887f40107e333.jpg

b27410215c91bc0e0e45b176110fab9f.jpg

Fortsetter under...

Litt vanskelig uten noe mer bestemt tema. Interesser, film, musikk, bok, farge/svart hvitt osv..

ee89b8e1c654e5b5cb6887f40107e333.jpg

Den derre var jo fet. Er en stund til jeg tenker å ta på ryggen, må bare finne et motiv eller tema jeg liker. Er åpen for de fleste forslag så lenge det ikke er tribal :)

Syns det er kult :) Men er ikke så fan av for mye tatoveringer. Har selv tatovering på leggen.

czBlenBF.jpeg

U0Q5cXp6.jpeg

stjernene representerer 3 hjertoprasjoner jeg har hatt, så står det survived . Det andre er bare pynt rundt, for å få fylt litt :)

Noen som har erfaringer med Black Cat ink ?

Etter hva jeg har fått inntrykk av at du liker bør du ta turen til Bergen og Let's Buzz, for å tatovere deg hos Jannicke ;-) Sjekk ut jannickewiesehansen på instagram.

Annonse

Etter hva jeg har fått inntrykk av at du liker bør du ta turen til Bergen og Let's Buzz, for å tatovere deg hos Jannicke ;-) Sjekk ut jannickewiesehansen på instagram.

Kommer nok til å ta meg turen dit neste gang jeg er i Bergen :)

Jomfru-tattisen:rolleyes: Veldig fornøyd! Jeg er jo født pessimist, og har som regel sett mørkt på livet når ting ser skikkelig dritt ut. Daddy cool har så og si oppdratt meg med den strofa der, og det har seinere i mitt etterhvert "voksne" liv betydd mye :)

post-14946-14440985671544_thumb.jpeg

post-14946-14440985668842_thumb.jpg

Jomfru-tattisen:rolleyes: Veldig fornøyd! Jeg er jo født pessimist, og har som regel sett mørkt på livet når ting ser skikkelig dritt ut. Daddy cool har så og si oppdratt meg med den strofa der, og det har seinere i mitt etterhvert "voksne" liv betydd mye :)

[ATTACH]148099[/ATTACH] [ATTACH]148100[/ATTACH]

Love it!

[ATTACH]148099[/ATTACH] [ATTACH]148100[/ATTACH]

Skamfet.

Annonse

Kunne tenkt meg en tatovering, en sleeve. Starte med underarmen grunnet begrenset økonomi. Noen som har noen gode forslag? Er veldig glad i musikk, da spesielt rock, og styrketrening. Jeg liker også ideen med en føniks og betydningen at den gjenoppstår - ergo mulig å forandre seg. Syns også biomech tatoveringen er ganske kule.

Kunne tenkt meg en tatovering, en sleeve. Starte med underarmen grunnet begrenset økonomi. Noen som har noen gode forslag? Er veldig glad i musikk, da spesielt rock, og styrketrening. Jeg liker også ideen med en føniks og betydningen at den gjenoppstår - ergo mulig å forandre seg. Syns også biomech tatoveringen er ganske kule.

Prøv å undersøke litt om hvilke tattoostudier du har i nærheten av deg, og dra til de du liker, og be de tegne opp et forslag? :)

Prøv å undersøke litt om hvilke tattoostudier du har i nærheten av deg, og dra til de du liker, og be de tegne opp et forslag? :)

Det hørtes ut som en god ide! Pleier de å være greie med sånt?

Det hørtes ut som en god ide! Pleier de å være greie med sånt?

Jeg er blekklaus, så jeg aner igrunn ikke. Men jeg tror de er det,!

Min ferskeste, tatt hos Onkel Henrys Tattoo av Julie :)

Personlig synes jeg hun var bedre enn de to andre, og kan veldig godt tenke meg en tættis fra henne. Awesome tætt forresten