Jump to content
Ultraboy

Tatoveringer

Recommended Posts

Fortsetter under...

Skal det i neste uke :) lat som jeg er ville jeg bare sjekke her først :D

Hehe ser den :)

Skal på jobb i Værdal neste ukene, er det noen tattoverings studioer i området?

Du har purple pain inne i Trondheim som er kjent for å være svært gode, samt let's buzz og onkel henry's.

Norrøn mytologi (Yggdrasiltreet, Midgardsormen, diverse guder og jotner, Hugin og Munin, Sleipner, Mjøllnir)? Vikinger (runer, insert alt som er fra vikingetiden)? Fantastisk natur? Fiskerinasjon?

Ja, synes det virker veldig teit å skulle tatovere seg med ting fra kulturer man ikke har noen tilknytning til overhodet. En nordmann med maorisymboler eller kinesiske symboler på seg, virker like absurd som en jøde eller afrikaner med tatovering av Torshammeren eller eksemplene ovenfor. Synes tatoveringer burde ha en form for tilknytning til egen identitet, og ikke være 'stjålet' fra en annen folkegruppes identitet. Eventuelt finnes det jo utallige universelle symboler man kan bruke, slik som hodeskaller, hjerter, øyne, sol, endel dyr, etc.

Du har purple pain inne i Trondheim som er kjent for å være svært gode, samt let's buzz og onkel henry's.

Takker for tips, men bor midt i Verdal sentrum. Ferdig på jobb halv4, Får se om eg rekker ned til Trondheim. Er jo litt resing ned ditt.

Annonse

Guest =xXx=

Hadde jeg hatt baller, skulle jeg tatovert en "W" på hver rompeball, så når jeg bøyer meg frem blir det "WOW". Men hadde jeg kommet hjem til kona med det, hadde jeg omkommet. Får nøye meg med drage tattisen min, tatt i en lettere animert tilstand den gangen jeg var ung, skal poste et bilde. Ved neste anledning.

[ATTACH]145791[/ATTACH]

da var hammeren ferdig. mangler bare slangen igjen,.

noen som har ideer ang denne?

tenker på å ha den type mørke blå/grønn, øyne gule og tungen rød men er usikker på om det vil blye for mye..... :S

post-29-14440983298636_thumb.jpg

Annonse

[ATTACH]145791[/ATTACH]

da var hammeren ferdig. mangler bare slangen igjen,.

noen som har ideer ang denne?

tenker på å ha den type mørke blå/grønn, øyne gule og tungen rød men er usikker på om det vil blye for mye..... :S

Sterk 'like' for nordmann som faktisk har nordisk tatovering! (y)

Denne typen grønnaktige farge er kanskje best. Høres ut som hva du beskriver.

1369001-7-1328883129213.jpg

hehe takk:) ja må jo følge røttene :) ja var ikke dom den slangen der. skal ha med den videre i prossesen :)

Hey folkens! Er det noen som har erfaring med Rico fra Crossover tattoo i Tønsberg? Jeg så noen nevnte det lenger frem i tråden, men skulle gjerne hørt litt mer ... Jeg har time der om ikke så lenge, og begynner å bli litt nervøs, haha.

Noen som har noen gode innspirasjonskilder til motiv / "temaer" til bakside rygg? Tenker på skulderblader. Noe som går på tvers eller tilsvarende.