Gå til innhold

Tatoveringer


Ultraboy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Å gud. Hun er syk! Det er latterlig lang venteliste hos henne.. *sukk*

Får jeg lov å si "jævlig kult" at du har fått tattovering hos henne?!:D

Det må du gjerne gjøre ;) Takk hehe :) Ja Linda er sinnsykt flink, og drit rask. Hun booker 3 og 3 mnder, så er bare å være der/ringe ned når hun åpner de dagene de booker. Forrige gang tok det 2 dager før hun ble booka fult for 3 mnder igjen, så er ikke så lett å få time. Heldigvis så var denne tattoveringen et resultat av tjenestebytting så jeg måtte ikke vente så lenge, eller betale noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har en stor interesse for tatoveringer. Jeg ser på det som kunst (noen henger bilder på veggen, andre graverer bilder på kroppen), og er mektig fascinert over hva det går an å få til med en vibrerende nål på ustabilt lerret.

Er ganske kresen på hva jeg synes er en bra tatovering (og en god tatovør), men jevne farger, skygger (bruk av farge, lys/skygge) og linjer er ting jeg ser først på. Og motivet selvsagt. Jeg blir deprimert av tribals og andre ukarakteristiske trend-tatoveringer. På forhånd no offense! Jeg er ikke sint, bare engasjert. :p

Her er mine:

post-643-14440823516361_thumb.jpg

Min første. Har tegnet designet selv, og den er tatovert av Kaia Hansvold, Oslo. Hvorfor en elg? Hvorfor hund, katt, løve, tiger? Fordi jeg synes elger er dritfete dyr!

post-643-14440823516651_thumb.jpg

Min andre. Mormor og Morfar. Morfar lever ennå (og synes den er faaaabelaktig), Mormør døde våren 2007.

Tatoveringen er gjort av Jimmy Johnsen, Hellspawn Tattoo, Oslo.

188869_184192828290474_144204578955966_431012_7562441_n.jpg

Min tredje. Også lagd av Jimmy. Min favoritt hittil! :D Moskuser er kanskje verdens søteste dyr.

Om folk bare ser nesa på den, tror de det er en løve. Utlendinger tror det er en bøffel. "IT'S A MUSK OX!" "A what?"

post-643-14440823517142_thumb.jpg

Min siste. Gjort av en kar som kaller seg FAT (www.myspace.com/fuckingfat), da han gjesta 1969 Tattoo i Oslo.

Det er et hjerte, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heidi Jeanette Meborg

Tattoveringer er fint, enkelt og greit! For min del er det viktig å ha tattoveringer som har betydning. Begge mine har det og jeg er super stolt av begge to og skulle ønske jeg kunne briefe med de hele tia uten å virke dum (selvfølgelig bretter jeg ikke opp buksa mi midtvinters for å vise frem den på leggen...).

284611_10150325975015409_580180408_9650803_7244445_n.jpg

Denne tok jeg i sommerferien, i slutten av Juli-måned '11. Det er en drage med det kinesiske tegnet for styrke. Grunnen til at jeg har den er fordi den skal symbolisere den styrken jeg sitter igjen med etter en familie-krise jeg og familien min var igjennom.

148308_10150093806580409_580180408_7561855_8153984_n.jpg

Denne tok jeg sent våren '10. Det er min første tattovering som betyr mest for meg. Den er tatt for å symbolisere hunden jeg hadde fra jeg var fem år til jeg fylte 16 år. Det er sykt hvor mye denne tattoveringa faktisk hjelper meg når jeg er deppa. Den betyr så mye for meg at jeg har ikke ord for det, selvfølgelig er den tatt på "hjertsiden". ehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brukernavn007
Tattoveringer er fint, enkelt og greit! For min del er det viktig å ha tattoveringer som har betydning. Begge mine har det og jeg er super stolt av begge to og skulle ønske jeg kunne briefe med de hele tia uten å virke dum (selvfølgelig bretter jeg ikke opp buksa mi midtvinters for å vise frem den på leggen...).

284611_10150325975015409_580180408_9650803_7244445_n.jpg

Denne tok jeg i sommerferien, i slutten av Juli-måned '11. Det er en drage med det kinesiske tegnet for styrke. Grunnen til at jeg har den er fordi den skal symbolisere den styrken jeg sitter igjen med etter en familie-krise jeg og familien min var igjennom.

148308_10150093806580409_580180408_7561855_8153984_n.jpg

Denne tok jeg sent våren '10. Det er min første tattovering som betyr mest for meg. Den er tatt for å symbolisere hunden jeg hadde fra jeg var fem år til jeg fylte 16 år. Det er sykt hvor mye denne tattoveringa faktisk hjelper meg når jeg er deppa. Den betyr så mye for meg at jeg har ikke ord for det, selvfølgelig er den tatt på "hjertsiden". ehe.

Kjempe fine begge to :D Hadde lett brettet opp buksa midtvinters for å vise frem den på leggen:cool: høhø

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Heidi Jeanette Meborg
Kjempe fine begge to :D Hadde lett brettet opp buksa midtvinters for å vise frem den på leggen:cool: høhø

Tusen takk!

Lurer på om det kanskje hadde vært noen som hadde sett litt rart på meg om jeg hadde gått med oppbretta bukse i -20! :whistling:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brukernavn007
Tusen takk!

Lurer på om det kanskje hadde vært noen som hadde sett litt rart på meg om jeg hadde gått med oppbretta bukse i -20! :whistling:

Hehe, la dem stirre;) De er bare misunnelig fordi du har en sånn tøff tattis å dem ikke har:cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heidi Jeanette Meborg
Hehe, la dem stirre;) De er bare misunnelig fordi du har en sånn tøff tattis å dem ikke har:cool:

Jeg får nyte den timen jeg har på meg når vi har gym på skolen og jeg har på meg shorts. haha. Da er jeg veldig flink til å løpe forbi folk så de skal se den... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brukernavn007
Jeg får nyte den timen jeg har på meg når vi har gym på skolen og jeg har på meg shorts. haha. Da er jeg veldig flink til å løpe forbi folk så de skal se den... :rolleyes:

Da blir det jo en vinn-vinn situasjon da, du løper forbi de andre = får bedre tid på 60/1000/3000 meteren = bedre karakter i gym, OG du får vist frem tattisen!:D hurray!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heidi Jeanette Meborg
Da blir det jo en vinn-vinn situasjon da, du løper forbi de andre = får bedre tid på 60/1000/3000 meteren = bedre karakter i gym, OG du får vist frem tattisen!:D hurray!

Har aldri sett det på den måten, faktisk! sweet :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...