Gå til innhold

Tatoveringer


Ultraboy

Anbefalte innlegg

Ser folk skriver at det må bety noe? Koffor?

Min betyr ingenting bortsett fra at eg liker motivet og at det føles "meg".

Eg syns det er viktigst at folk tar akkurat ka faen dei vil, og at dei kan bæra

tattoveringen med stil!:)

:confused:

Fordi det er en slags regel om at du kan angre hvis du ikke tar noe som betyr noe. Osv.. selv bryr jeg meg ikke så veldig.

Jeg har mening bak et par, men den på halsen? Jeg var 17 år. Trenger jeg å si mer? Betyr ikke noe som helst:p..men jeg liker den! Det er vel det viktigste, at den som har det på seg liker det. Så får alle andre tenke hva de tenker^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fordi det er en slags regel om at du kan angre hvis du ikke tar noe som betyr noe. Osv.. selv bryr jeg meg ikke så veldig.

Jeg har mening bak et par, men den på halsen? Jeg var 17 år. Trenger jeg å si mer? Betyr ikke noe som helst:p..men jeg liker den! Det er vel det viktigste, at den som har det på seg liker det. Så får alle andre tenke hva de tenker^^

Ja, den regelen har gått meg hus forbi, haha..

Men tattoveringen min betyr jo noe for meg personlig..men den har ingen spesifikk betydning som

f.eks en engel som passer på deg eller en føniks fordi ein har vert gjennom noe vondt.

Likevel elsker eg tattoveringen min..den representerer ein overgang for meg..men motivet har ingenting med

det å gjøra.

Forresten har kjæresten min ein arm full av zombie-tattoveringer og skal snart begynne på neste arm..du kan si vi er bitt av basillen!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den regelen har gått meg hus forbi, haha..

Men tattoveringen min betyr jo noe for meg personlig..men den har ingen spesifikk betydning som

f.eks en engel som passer på deg eller en føniks fordi ein har vert gjennom noe vondt.

Likevel elsker eg tattoveringen min..den representerer ein overgang for meg..men motivet har ingenting med

det å gjøra.

Forresten har kjæresten min ein arm full av zombie-tattoveringer og skal snart begynne på neste arm..du kan si vi er bitt av basillen!;)

Ja, og det er det som er viktig. Hva det betyr for deg. Alt jeg har betyr noe for meg, men for dere som ser dem betyr det jo ingenting.

(Bitt av basillen sa du? Jeg planla min neste tattovering mens jeg satt og tok den siste..:p)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tok min tatovering da jeg var 16, så relativt ung. Hjalp vel ikke at det var på klassetur til estland, i en litt jallasjappe, og at jeg på samme tur farget håret lilla! ;-)

Men jeg har enda ikke angret på den, og er veldig glad i den. Selv om jeg ser nå at det er en del feil med den... Regner med å ta flere ettervært, har du tatt en, blir du fort bitt av basillen !:-)

nq62jo.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og det er det som er viktig. Hva det betyr for deg. Alt jeg har betyr noe for meg, men for dere som ser dem betyr det jo ingenting.

(Bitt av basillen sa du? Jeg planla min neste tattovering mens jeg satt og tok den siste..:p)

Samme her!;) Har masse eg har lyst til å ta..får se kva eg har råd til framover! Er veldig misunnelig på min kjære

som har levert motivene sine på sjappa og skal få tegna opp til heile armen snart!! :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her!;) Har masse eg har lyst til å ta..får se kva eg har råd til framover! Er veldig misunnelig på min kjære

som har levert motivene sine på sjappa og skal få tegna opp til heile armen snart!! :p

Spør om jeg kan bli sponset (never mind at det er din kjæreste og at du burde bli sponset før meg :cool:)? Jeg vil også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har mine bestevenninner sine navn i nakken, virket som en god idé på tidspunktet. Hittil har jeg ikke angret (de er og blir mine beste), men jeg er heller ikke typen som tar sånne ting så uendelig tungt uansett :) Har fått tegnet en ny tatovering ut i fra en idé jeg har hatt lenge, men ble ikke fornøyd, da tegneren gjorde den altfor tribal-ish. En dag blir jeg sikkert fornøyd (dog skal det nok mange forsøk og nye tegninger til) og tar den også, men gudene vet hvor.

Har forresten uendelig lyst til å fylle ryggen med en slange, men har en del arr som kan gjøre det svært ubeleilig. Hum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tattoveringer er kult det, i mine øyne iallefall, liker både spontant tattoveringer å gjennomtenkte...

Har litt av hvert selv, 1 på ryggen, 1 på armen, 1 på brystkassa å en på leggen.

Er vell mest fornøyd med den på leggen egentlig...

Legger ved et skrytebilde

SAM_0091-1.jpg

Tatt av Therese på Pink Ink i Oslo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pølsevev

har 5 tatoveringer,alle er tatt fra jeg var 18-20 år.

jeg valgte ting som fødselsdatoen min,og navnet mitt,fordi det var noe som aldri ville forandre seg og jeg mente at da om jeg ikke til å angre på det:p

vel,6 år senere,og jeg ANGRER!:p

men det kan være kult,om det er nøye utført,og riktig plassert.

har ikke så veldig sansen for farger,men det er nok fordi de tatoveringene med farger man oftest ser,er de som fargene er falmet på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har 5 tatoveringer,alle er tatt fra jeg var 18-20 år.

jeg valgte ting som fødselsdatoen min,og navnet mitt,fordi det var noe som aldri ville forandre seg og jeg mente at da om jeg ikke til å angre på det:p

vel,6 år senere,og jeg ANGRER!:p

men det kan være kult,om det er nøye utført,og riktig plassert.

har ikke så veldig sansen for farger,men det er nok fordi de tatoveringene med farger man oftest ser,er de som fargene er falmet på.

Då er det noen som har vert slappe med faktor 50 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har denne (disse to) på underarmen, skal bli en sleeve etterhvert tror jeg. Figuren i midten er et motiv fra Radiohead og den utenpå er fra Sigur Rós. Hele armen min skal være inspirert av band som har rørt ved sjela mi.

Min er inspirert av bandet Baroness. Det er John Baizly FRA Baroness som har tegna orginalen. Han er ein genial tegnar og eg skal ha fleire av hans motiver!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...