Gå til innhold

Bunadtråden - vis frem din bunad :D

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 197
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Populære innlegg

Mange fine bunader her, men synes det er litt for få herrebunader! Så her er bilde av meg og brodern (jeg er til venstre, for de som lurte)

Blir min første 17.mai i bunad i år og gleder meg veldig. Min er fra Solør Odal, da slekta er derifra

Postede bilder

Gjest ekko

Jeg liiiiker bunad, men min er altfor stor. Tar på å gå ned 20 kg, så det passer ganske greit at søsteren min er i utlandet dette halvåret, og jeg dermed får låne hennes :D Har forsåvidt Vossebunad, kan ta bilde i morgen på nasjonaldagen (og bursdagen min!!) :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

post-1044-14440856746518_thumb.jpg

I dag har jeg stolt bært min grønne nordlandsbunad som min tippoldemor har brodert. Fikk den tilpasset meg i januar, og i dag er første anledningen det har passet seg å brukt den :)

Har lest litt på bunadsreglene, og det virker som om mange setter begge søljene i skjorta. Familien min har alltid brukt ei sølje rett under kragen, og ei i vesten, så det velger jeg også å gjøre :)

post-1044-14440856746274_thumb.jpg

Lenke til innlegg
Del på andre sider
[ATTACH=full]31077[/ATTACH] Min tur! Bare ikke bry dere om det faktum at jeg har tatt bilde selv.. :p Gratulerer med dagen folkens! Og jo, mannfolk i bunad er digg - hvertfall trente mannfolk! :D Er forresten en Hardangerbunad for de som ikke visste det. :)

FINA!!!!!! :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Jeg hadde heller datet en veganer enn å gå i bunad...Eller...jeg har jo litt ire i meg, så jeg kunne strukket meg til å gå i kilt. Men da hadde jeg fulgt kleskoden til minste prikk, så dere måtte bare håpet på at jeg ikke tok en "Marilyn" over et kumlokk :p

I´m blind! I´m blind! Jesus Kristiansen for et mentalt bilde...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...