Gå til innhold

Bunadtråden - vis frem din bunad :D


Half Pint

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har endelig funnet ut hvordan jeg skal gjøre det best mulig på min! Men det kommer litt an på om det skal være kant eller runde ermer på den.

Digg. Jeg skal ikke ha kant. Skulle gjerne hatt mormor hver gang skjorten skal strykes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digg. Jeg skal ikke ha kant. Skulle gjerne hatt mormor hver gang skjorten skal strykes!

I dag var tredje gangen jeg strøk skjorta bare nå i mai, og første gangen jeg ikke ringte mamma for å få hjelp :p

Men det enkelste å gjøre når du ikke skal ha kant er å stryke midt på ermet, også snur du på skjorta og stryke andre siden av ermet, så bretter du ermet andre veien så du får frem en side som ikke er blitt strøket, og sånn fortsetter du helt til hele ermet er strøket og alle kanter er borte!

Og herregud jeg er elendig til å forklare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...