Jump to content
ooo

Den store kjoletråden! :P

Recommended Posts

Fortsetter under...

Årets julekjole:

2vv2iqx.jpg

Alt jeg kan finne på eBay altså. Tenkte i grunnen at dette kom til å bli nok et bomkjøp som ikke passet, men denne passet jo overraskende nok ganske bra. Har forresten hatt en kjempefin julekveld, og det håper jeg at dere andre også har hatt :)

Årets julekjole:

Alt jeg kan finne på eBay altså. Tenkte i grunnen at dette kom til å bli nok et bomkjøp som ikke passet, men denne passet jo overraskende nok ganske bra. Har forresten hatt en kjempefin julekveld, og det håper jeg at dere andre også har hatt :)

Stunning! (y)

Annonse

Årets nyttårs kjole! Litt blury og ikke lett å se selve kjolen.

Er forsåvidt ingen kjole person, så følte jeg nesten måtte skryte litt av en av de få gangene jeg faktisk tar på meg en kjole! :whistle:

post-14690-14440914518842_thumb.jpg

Favorittkjolen min fra Karen Millen. Hatt den i cirka 4-5 år nå, og brukt den 3-4 ganger, fortsatt like fresh. Kjoler jeg gir over 800kr for tar jeg godt vare på. :p Elsker passformen, er veldig stretchy og har et stilig kryss rundt halsen/nakken. :)

post-7802-14440927363933_thumb.jpg

Annonse

Min nyttårskjole, her dog usminket :p

[ATTACH=full]84588[/ATTACH]

Elsket kjolen din, hvor er den kjøpt? :)

Elsket kjolen din, hvor er den kjøpt? :)

Åh takk!:) Den er en av de fineste jeg eier, åpen rygg med blonder har den også.

Kjøpte den på boozt.com, kjøpte den litt før jul, usikker på om de ennå har den inne :)

Vakre kjoler dere har!

Nyttårskjolen post-15858-14440927868742_thumb.jpg

Walk in closet´et mitt består av kjoler i alle farger. Viktig å tørre å gå i noe annet enn den lille sorte!

Kun i begravelser man må bruke sort! Keep that in mind ladies! Jeg gikk alltid i sort før, nå de siste årene er det mye mer duse farger, fersken, glitter, blonder, åpen rygg, midje osv! Elsk dere selv! :snaphappy:

post-15858-14440927848628_thumb.jpg

post-15858-14440927856403_thumb.jpg