Gå til innhold

Den store kjoletråden! :P


ooo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Dette er helt ot, men det får bare være :p Jeg har lyst til å farge håret og tenker meg litt rødt, mørkerødt :)

Dwarniel & Ina Winther, kan jeg spørre om deres hår? :blush: Har dere farget det eller er det naturlig? :)

Mitt er nok naturlig.. Har aldri farget det, lureste du kan gjøre er nok å ta med et bilde av fargen du vil ha til frisør. Rødt er tricky å få til på egenhånd slik jeg har forstått det. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt er nok naturlig.. Har aldri farget det, lureste du kan gjøre er nok å ta med et bilde av fargen du vil ha til frisør. Rødt er tricky å få til på egenhånd slik jeg har forstått det. :p

Jeg har gjort det 4-5 ganger på egenhånd og det har gått fint, men :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther
Dette er helt ot, men det får bare være :p Jeg har lyst til å farge håret og tenker meg litt rødt, mørkerødt :)

Dwarniel & Ina Winther, kan jeg spørre om deres hår? :blush: Har dere farget det eller er det naturlig? :)

Mitt er hjemmefarget (:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt er nok naturlig.. Har aldri farget det, lureste du kan gjøre er nok å ta med et bilde av fargen du vil ha til frisør. Rødt er tricky å få til på egenhånd slik jeg har forstått det. :p

Neida, det er bare å farge håret i hvilken som helst farge og så ender det opp som rødt uansett :p \personal experience every single time

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...