Gå til innhold

Foam rolling/self myofascial release


Kirill W.

Anbefalte innlegg

  • 3 måneder senere...

Fortsetter under...

Jeg kjøpte denne rolleren hos Myrevolution. Au er mildt sagt, men fanken så effektiv....(og verdt pengene, selv om jeg egentlig ønsker den dit pepperen gror).

EDIT: Og dette er den originale, du får en som er hardere.... I dear U!

post-2805-14440881061998_thumb.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den rulla og tennisball på piriformis, teres major, laterale delen av gastrocnemius, triceps og vastus lateralis er rett og slett pain! Men absolutt verdt det !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvor jeg kan få tak i en billig foam roller? Jeg har byttet treningssenter og har ikke lenger tilgang til foam rollere de har der.

Jeg kjøpte min hos naprapaten min. Han fortalte at det er mange som tar kontakt med han kun for å få tak i en foamroller, inkludert sportsbutikker og lignende :) du kan jo ta kontakt med noen naprapater i ditt område og høre om de har noen til salgs? Veldig billig fikk jeg det også, 300,- :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

^^^^^^

edward_norton_angry_laptop_gif.gif

Det der ser ut som et sinnsykt torturredskap. Greit at den ikke skal være myk, men jeg vet ikke om jeg har lyst på noe som ble brukt under inkvisisjonen i midderalderen ;)

Hmm, er det derfor folk styrer unna meg når jeg skal rulle på treningen? Og jeg som var sikker på at "alle" ville låne den. :sneaky:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøpte denne rolleren hos Myrevolution. Au er mildt sagt, men fanken så effektiv....(og verdt pengene, selv om jeg egentlig ønsker den dit pepperen gror).

EDIT: Og dette er den originale, du får en som er hardere.... I dear U!

[ATTACH=full]52918[/ATTACH]

Rumble roller må være det nærmeste mann kommer himmel og helvete på en og samme tid, særlig hvis man skal rulle IT band:

foam-roller-it-band-exercise-150x150.jpg

afp20050415p1545-f1.jpg

De sier det er vondt for jenter å føde, og hvis det virkelig er verre enn å pine seg gjennom det over så priser jeg høyere makter for at jeg noensinne slipper å oppleve det :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumble roller må være det nærmeste mann kommer himmel og helvete på en og samme tid, særlig hvis man skal rulle IT band:

foam-roller-it-band-exercise-150x150.jpg

afp20050415p1545-f1.jpg

De sier det er vondt for jenter å føde, og hvis det virkelig er verre enn å pine seg gjennom det over så priser jeg høyere makter for at jeg noensinne slipper å oppleve det :p

En fødsel er nok verre enn det man kan finne på med en Rumble Roller. Hyler ikke akkurat av smerte med rolleren, men kan begynne å lure på hvorfor jeg brukte penger på den frivillig:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En fødsel er nok verre enn det man kan finne på med en Rumble Roller. Hyler ikke akkurat av smerte med rolleren, men kan begynne å lure på hvorfor jeg brukte penger på den frivillig:p

Virkelig? Mente at epiduralen fjernet all følelse av smerte? Hos folk som velger "naturlige" fødsler, så vil jeg tror det stemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virkelig? Mente at epiduralen fjernet all følelse av smerte? Hos folk som velger "naturlige" fødsler, så vil jeg tror det stemmer.

Meeh, i følge haugen av venninner som har barn så er det ofte de ikke får epidural fordi det gjerne blir for sent. Men nå prøver jeg å unngå å høre om barnefødsler, litt for effektiv prevensjon tilfelle jeg ønsker barn en gang:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...