Jump to content
flexxnes

Hva er ditt favoritt pre-wo tilskudd?

Recommended Posts

Guest nobro
har dåkkår komt fram t någe vetigt .... ? eg vente bare på the big bang her, haha.

Hva lurer du på?

Fortsetter under...

Guest nobro
ka så funke best :)

Det kommer du ikke til å få noe endelig svar på. De fleste funker ganske likt, og kanskje spesielt de to-tre første gangene du bruker de. Men du ser jo hvilke produktnavn som går igjen..

nei eg ser kje d..:) eehhe.. .orke kje å bla igjennom alle disse sidene, så du , så har aktivt følgt me her, kan du ikje bare sei d t meg ?:))

Guest nobro
nei eg ser kje d..:) eehhe.. .orke kje å bla igjennom alle disse sidene, så du , så har aktivt følgt me her, kan du ikje bare sei d t meg ?:))

Ettersom jeg brukte fem minutter på å tolke innlegget ditt så kan du avse tre minutter til å browse tråden;)

Annonse

Hei, Ripped Freak PWO (ikke kapsler) bruker jeg for tiden og synes den funker bedre enn Jack 3D. Men ingenting slår gode gamle Jack3d som ikke lenger er i salg...

Men lurer på en ting, vil Ripped Freak PWO gi utslag på dopingprøve? Har ikke lyst til å bruke noe ulovlig... på mitt treningssenter må alle medlemene signere på at de godtar dopingkontroller også.

Ingredienser Blå Raspberry: L-tyrosin [1.5 g], beta-alanine [750 mg], vandfri koffein [250 mg], vitamin C (ascorbinsyre) [20 mg, 25% *] Panax ginseng (ekstrakt av planten) [10 mg], Olea europaea [5 mg], vitamin B6 (pyridoxinhydrochlorid) [12:35 mg 25% *], vitamin D (cholecalciferol) [1.25 mcg, 25% *], sitronsyre, aroma, æblesyre, sødemiddel (acesulfam -K, sukralose).

http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/ripped-freak-pwo-200-g

Takk for hjelpen! :-)

Kom over No Xplode i sverige, og fant kun noen gamle tråder at det inneholder ting som kan slå ut på dopingtest (for testede utøvere). Leste bare kjapt bakpå før jeg kjøpte den, men noen som veit om det er noe "ulovlig" i den? Er den, som mange andre pwo, moderert i senere tid?

Er litt for prinsippfast og gidder ikke bruke ting som kan slå ut på dopingtest, selv om jeg ikke er en testet utøver.

IAmaBro McBain flexxnes

Hadde begge butikkene Craze, og hva var prisen? Merker at jeg er desperat etter å ha gått uten i 2 måneder nå.

Fant Craze på helskostbolaget i Svinesund sist jeg var der etter at gymgrossisten trakk det tilbake, sjekket der?

Annonse

Guest nobro
Kom over No Xplode i sverige, og fant kun noen gamle tråder at det inneholder ting som kan slå ut på dopingtest (for testede utøvere). Leste bare kjapt bakpå før jeg kjøpte den, men noen som veit om det er noe "ulovlig" i den? Er den, som mange andre pwo, moderert i senere tid?

Er litt for prinsippfast og gidder ikke bruke ting som kan slå ut på dopingtest, selv om jeg ikke er en testet utøver.

IAmaBro McBain flexxnes

Hvis det står det på den så er det nok pga Geranuimekstrakt/1,3-dimethylamanamine(sånn ca). Står som regel oppført som Geranium av noe slag.

Fant Craze på helskostbolaget i Svinesund sist jeg var der etter at gymgrossisten trakk det tilbake, sjekket der?

Skal sjekke, takk for tips :)

Både musclefactory og bestrong har problemer med å få inn Craze. Blir en dyr affære å få tak i craze nå:( Har testet Presurge og er sånn relativt fornøyd. Noen som har testet Game on? Den får litt blandede reviews.

Har berre prøvd Nanoviper performance series Blueberry, Meget bra,bland gjerne i jus,eller anna karbo.

Kjøpte jack3d, craze, I'm fucked up, berzerk i Sverige nå. Den som er best foreløpig er I'm fucked up, 199kr på bodypower å bra effekt.

helsikken. det var prewoen sin det.