Gå til innhold

Nyheter om små og store forbedringer på sidene


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Husker ikke alt som er gjort siste uka, men her er et par av de nyeste for å få dratt i gang tråden.

  • Toppbanneren er flyttet ut av selve designet, for å forstyrre mindre.
  • Tittelen i nettleseren viser nå feks (4) Fitnessbloggen når dere har notifications.
  • Bildestripen på forsiden har link til Nyeste bilder-siden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så enkelt å kode dessverre, siden brukere legger de inn manuelt. Optimalt sett skulle hele greia der vært automatisert, men det er uendelig mye mer styr enn man skulle tro. Syntes egentlig det er helt ok å komme til første side, da man ofte har skrevet litt om hvem man er der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

  • Linker til iHerb.com vil nå inneholde Fitnessbloggen sin rabattkode automatisk.

Kunder som handler der første gang får 5$ rabatt, og Fitnessbloggen får 4% bonus av kjøpesummen. Vi tillater ikke at nettbutikker reklamerer for produkter i verken forumet eller artikler, og det blir da også feil om brukere skal få lure inn linker de tjener penger på rundt om i forumet.

Når dere anbefaler noe skal det utelukkende være fordi man virkelig anbefaler det, og ikke fordi man tjener på det eller er sponset. Noen vil sikkert irritere seg over at de ikke lenger får reklamere, men ha forståelse for at det koster både tid og penger å drive Norges største og beste treningside, og at dette er med på å bidra til at vi får enda flere muligheter i fremtiden.

Merk at det fortsatt er lov å linke til akkurat hva dere vil, uavhengig av leverandør. Den eneste forskjellen er at vi ikke tillater sponsede lenker. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det spam å skrive at jeg syns du gjør/har gjort en bra jobb Espen? Eller tar du det lille du får hvor enn du kan få det? :D

On topic; Jeg opplever ofte å få error melding når jeg trykker på "varsler" ETTER at jeg har tatt en manuell oppdatering av nettsia (F5, eller, pila som tar en runde å prøver å treffe halen sin i firefox er vel den jeg bruker).

Har desverre ikke den konkrete errormeldinga for hånden, men skal editere den inn neste gang den dukker opp :)

*edit* 20/05-2012

Lurer på om dere har gjort ett eller annet? For det dukker stadig opp den errormld jeg snakka om, men den stopper ikke der lenger, siden lastes inn alikevel hvis dere skjønner hva jeg mener. Så nå bare blinker det error i ny og ne. Ikke et problem for meg ihvertfall :) :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...