Jump to content
Vegard L

Alexander Dale Oen er død

Recommended Posts

Hadde selv aldri hørt om han(Bryr meg ikke så mye om svømming).

Men mine tanker går til hans familie og venner, det er alltid vondt når ett så ungt og friskt menneske skal dø! :(

R.I.P

Fortsetter under...

Så ufattelig trist. Han var så hyggelig og inspirerende. Glad jeg fikk sjansen til å møte han. En flott person, R.I.P.

Tror jeg aldri har sett en idrettsmann som har vært så flott inspirator for folk.

Varm, ydmyk og bare helt suveren!

Ingen over og ingen ved siden!

Hvil i fred <3

Annonse

ufattelig trist. et forbilde for alle idrettsutøvarar med sine prestasjonar. et forbilde for alle med sine haldningar og sin personlighet.

Utrolig idrettsmann og hele livet foran seg. Idretten blir kun en dråpe i havet når man ser det hele i perspektiv.

Å hevde seg i en verdens idrett som svømming og være verdens beste kan ikke beskrives med ord. Heller ikke alle gode ord om personen og hans omtanke for andre.

Hvil i fred Alexander!

Kom over en fin video på youtube

Hørte det på radioen mens jeg kjørte i dag, og kunne ikke tro det. Ble sittende å måpe.

Synes han virket som en veldig alright mann, et tap for idrettsnorge. Hvil i fred.

Etter mange år som svømmer i Bergen, er det utrolig vondt og ufattelig at Oen har gått bort. Han var en helt og et forbilde for så mange små og store i svømmingen og innen idrett, og at akkurat han skulle dø i en så altfor ung alder kan nok ingen forstå. Jeg tenker på hans familie, kjæreste og andre pårørende, og håper de kommer seg opp igjen. Alexander kommer for alltid til å minnes, og han kommer alltid til å være savnet.

En nydelig dag med sol og fint vær i Bergen i dag er et lys ved hans minne.

Hvil i fred, Alex.

Annonse